قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۱:۲۵
یونهاپ خبر داد:

زیردریایی هسته ای آمریکا وارد کره جنوبی شد

زیر دریایی اتمی یو اس اس الیمپیای آمریکا با 120 خدمه وارد آبهای کره جنوبی شد.

زیردریایی هسته ای آمریکا وارد کره جنوبی شد

به گزارش سراج24،به نقل از یونهاپ، یک زیر دریایی اتمی آمریکا برای شرکت در رزمایش نظامی مشترک سالانه با کره جنوبی وارد کره شد.

یک نظامی کره ای که خواست نامش فاش نشود در این خصوص گفت زیردریایی یو اس اس الیمپیا با 120 خدمه روز جمعه وارد بندر جینهائه در 410 کیلومتری سئول شد.

تمرینات نظامی آمریکا و کره جنوبی که همواره با اعتراض کره شمالی مواجه بوده است روز پنج شنبه آغاز خواهد شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

منبع:مهر

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••