یادداشت
•••
•••
•••
•••
•••
•••
توئیت ها و ویراستی های برگزیده
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
مطالب استانها
•••
•••
•••
•••
•••
تجارت و بازار
دیجیتالیسازی فرآیندهای فروش و خدمت رسانی شرکت نفت سپاهان
طی آیینی ویژه در سومین روز بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از اپلیکیشن "«سراینو»ی شرکت نفت سپاهان رونمایی شد.
«اسکایپ» برای همیشه از کار افتاد
با پایان رسمی فعالیت اسکایپ، کاربران باید به سراغ گزینههای تازهتری برای تماس تصویری و ارتباط آنلاین بروند.
نسل جدید و «اقتصاد گیگ»؛ کسبوکارهای جذاب اما روی آب
مشغولیت «نسل زد» به «اقتصاد گیگ»، همزمان با فرصتهای این نوع اشتغال با چالشهای متعددی در هم تنیده است؛ از جمله قوانین موجود که پاسخگوی نیازهای نسل دیجیتالمحور نیست.
ورود مرکز ملی فضای مجازی برای تسهیل اقتصاد دیجیتال
رئیس مرکز ملی فضای مجازی از ورود مرکز ملی فضای مجازی برای تسهیل اقتصاد دیجیتال خبر داد و گفت: در تلاشیم که موانع رفع شده و در عین حال، دستگاههای مانع زا نیز معرفی شوند.
هشدار دادستان کل کشور درباره خرید طلا در فضای مجازی
دادستان کل کشور گفت: مردم توجه داشته باشند تا زمانی که اعتماد کامل بدست نیاوردهاند، اقدام به خرید طلا در فضای مجازی نکنند.
تشکیل کمیته تسهیل اقتصاد دیجیتال در مرکز ملی فضای مجازی
با موافقت رئیسجمهوری و اعضای شورایعالی فضای مجازی مصوب شد بهمنظور بررسی شکایات فعالان و تشکلهای حوزه اقتصاد دیجیتال، کمیتهای در مرکز ملی فضای مجازی تشکیل شود.
مستندات فضای مجازی درباره تولید نفت ایران + جدول آمار
آمار و مستندات منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های مجازی در حوزه اقتصاد در منطقه و جهان و جدیدترین آمارمنتشر شده رسانه ای اوپک نشان میدهد که باوجود تشدید تحریمهای نفتی آمریکا علیه ایران، تولید نفت کشور در سال گذشته ۲۰۲۴ به ۳ میلیون و ۲۵۷ هزار بشکه در روز افزایش یافته است.
ابداع روش بومی برای طراحی پردازندههای کممصرف
پژوهشگران دانشگاه علم و فرهنگ به ابداع روشی جدید برای طراحی پردازندههای کممصرف و سریع دست یافتند.
ساماندهی شاغلان فضای مجازی موجب کاهش نرخ بیکاری و افزایش بهرهوری میشود
حمیدرضا حاج اسماعیلی گفت: از گذشته تا به امروز همواره از اهمیت مشاغل فضای مجازی سخن گفتهایم تا این مشاغل بتوانند جایگاه حقیقی خود را در بازار کار و اقتصاد کشور پیدا کنند.
تبلیغات فضای مجازی درخصوص اعطای وام با اهداف کلاهبرداری است
مشتریان بانکی درخصوص تبلیغات اعطای وام در شبکههای اجتماعی با سوءاستفاده از نام و نشان بانک مرکزی و شبکه بانکی هوشیار باشند.
برای خرید طلا در فضای مجازی هیچ فاکتوری داده نمیشود
عضو کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، گفت: وقتی طلا خریداری میشود، فاکتور طلا باید اسم و آدرس و کد استاندارد و تاریخ داشته باشد؛ در فضای مجازی هیچ فاکتوری داده نمیشود.
سیاست مسدودسازی فضای مجازی جواب نداده است
با وجود آنکه بیش از ۲ سال از فیلتر شدن اینستاگرام و واتساپ و پنج سال از فیلتر شدن تلگرام در ایران میگذرد، اما صاحبان کسب و کارهای کوچک مجازی می گویند: هرچند در روزهای نخست، فیلترینگ کسب و کار ما را تا حد زیادی تحتتاثیر قرار داد، اما پس از آن با فیلترشکنهای مختلف به شبکه های مجازی و مشتریانمان وصل میشویم و با سختی زیاد کارمان را به پیش میبریم.
لزوم صدور فاکتور برای فروش طلا در فضای مجازی
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: در فروش طلا در فضای مجازی باید فاکتور با کد رهگیری صادر تا تخلفات احتمالی در آینده رهگیری شود.
زوایای پیدا و پنهان سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی
یک کارشناس معتقد است رویکردی که اکنون درباره پیش نویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی مورد توجه است، میتواند این باشد که منبع درآمدها، میزان و نحوه آنها ساماندهی و در نهایت به تصویب قوانین مالیاتی منجر شود زیرا با توجه به جدی شدن بحث مالیات، چند سالی است که توجه به این موضوع بیشتر شده است.
پیش نویس سند تبلیغات در فضای مجازی نهایی شد
پیش نویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی از مجموعه اسناد راهبردی فضای مجازی، نهایی و جهت تصویب تحویل مرکز ملی فضای مجازی شد.
پربازدیدترین ها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••