به گزارش سراج24؛ هیئت مذاکرهکننده ایرانی اعتراض خود را به طرف آمریکایی اعلام کرده و اکنون در حال بررسی گزینههای پاسخ مناسب به تهدیدات لفظی اخیر دونالد ترامپ است.
بر اساس بند 1 تفاهمنامه، هرگونه تهدید، نقض فاحش تفاهمنامه است.
تهدید ترامپ علیه ایران و تیم مذاکرهکننده نقض فاحش بند 1 تفاهمنامه است. بند 1 تفاهمنامه میگوید که آمریکا باید از «تهدید» هم خودداری کند.



