به گزارش سراج24: ،سید حسین هاشمی، استاندار تهران در واکنش به تحرک برخی مبنی بر تجمع مردمی در اعتراض به حوادث ناگوار اسیدپاشی در اصفهان اظهار داشت: هر تجمعی در استان تهران بخواهد شکل بگیرد، باید مراحل قانونی خود را طی کرده و با دریافت مجوز قانونی از وزارت کشور و یا فرمانداری باشد.
مقام عالی دولت در استان تهران گفت: برای هر حرکت اجتماعی و سیاسی چه از جانب تشکل های مردم نهاد و چه از جانب احزاب سیاسی مجوز تعلق گیرد ولی باید روال قانونی را در هر صورت مدنظر قرار داد.
استاندار تهران تصریح کرد: تا کنون هیچ درخواستی برای مجوز به فرمانداری تهران ارسال نشده و این تجمع برای دولت موضوعیت قانونی ندارد. با این همه ما حرکات غیرانسانی نظیر اسید پاشی را به شدت محکوم می کنیم و دستگاه امنیتی و قضایی نیز تمام تلاش خود را برای برخورد جدی با این مسئله به کار بسته است.
استاندار تهران تصریح کرد: تا کنون هیچ درخواستی برای مجوز به فرمانداری تهران ارسال نشده و این تجمع برای دولت موضوعیت قانونی ندارد. با این همه ما حرکات غیرانسانی نظیر اسید پاشی را به شدت محکوم می کنیم و دستگاه امنیتی و قضایی نیز تمام تلاش خود را برای برخورد جدی با این مسئله به کار بسته است.



