قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۹

گل‌گهر از جام حذفی کنار نمی‌کشد

قاسم شهبا پس از پیروزی مقابل سپاهان و صعود به مرحله یک هشتم جام حذفی اعلام کرد احتمال دارد در صورت میهمان شدن در بازی با نفت مسجد سلیمان از جام حذفی کنار بکشند تا در لیگ یک با قدرت به کار خود ادامه بدهند.

گل‌گهر از جام حذفی کنار نمی‌کشد

به گزارش سراج24،پس از جلسه سرمربی با مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان این تیم تصمیم گرفت که به کارش در جام حذفی ادامه بدهد.

قاسم شهبا پس از پیروزی مقابل سپاهان و صعود به مرحله یک هشتم جام حذفی اعلام کرد احتمال دارد در صورت میهمان شدن در بازی با نفت مسجد سلیمان از جام حذفی کنار بکشند تا در لیگ یک با قدرت به کار خود ادامه بدهند.

شهبا اظهار داشت: لحظاتی قبل با مهندس علی رادفر مدیرعامل باشگاه گل‌گهر جلسه گذاشتم و او گفت که در جام حذفی با قدرت حاضر می‌شویم و از مسابقات کناره‌گیری نمی‌کنیم. بنابراین با توجه به این جلسه تصمیم گرفته شد که گل‌گهر همچنان در جام حذفی حضور داشته باشد.

گل‌گهر سیرجان در مرحله یک هشتم باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود که با قرعه‌کشی میزبان این مسابقه تعیین می‌شود.

گل‌گهر در لیگ دسته اول هنوز بردی به دست نیاورده است.

منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••