به گزارش سراج24،در این همایش از همه گروهها و احزاب اصولگرا حضور داشتند اما در این جلسه علاوه بر نبودن علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی محمود احمدینژاد رئیسجمهور پیشین هم حضور نداشت.
گرچه احمدینژاد خود را وامدار هیچ حزبی نمیدانست اما همواره رقیب، او را به اصولگرایان نسبت میداد. اصلاحطلبان که در ۸ سال ریاست جمهوری احمدینژاد علاوه بر تخریب دولت او سعی داشتند تا احمدینژاد را به اصولگرایان وصل کنند و مشکلات ایجاد شده را هم به گردن اصولگرایان بیندازند.
اما در جلسه همگرایی اصولگرایان گرچه احمدینژاد حضور نداشت اما وزرای سابق دولتهای نهم و دهم حضوری گسترده داشتند.
منبع:روز



