قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۶/۲۲ - ۱۳:۰۰
محسن بنگر:

مگر جوانم که تحت‌تأثیر جو قرار بگیرم؟!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با گفتن اینکه نمی‌داند مشکل تیمش چیست از اظهارنظر بیشتر در خصوص شرایط سرخپوشان خودداری کرد.

مگر جوانم که تحت‌تأثیر جو قرار بگیرم؟!

به گزارش سراج24، محسن بنگر پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در خصوص مشکلات سرخپوشان تهرانی اظهار داشت: نمی‌دانم مشکل پرسپولیس چیست. حتماًَ مربیان بهتر می‌توانند صحبت کنند.

وی که خیلی کوتاه به سؤالات پاسخ می‌داد، در خصوص اینکه مشکل پرسپولیس مسائل فنی است یا چیزهای دیگر، گفت: نمی‌دانم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جو سنگینی که در ورزشگاه آزادی وجود داشت، عنوان کرد: مگر جوان هستم که بخواهم تحت تأثیر این جو قرار بگیرم. وقتی موقعیت‌ها را نتوانیم به گل تبدیل کنیم این اتفاقات می‌افتد.

بنگر در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا وضعیت پرسپولیس بهتر می‌شود یا نه، خاطرنشان کرد: چه بگویم؟! انشاءالله.

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••