قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ - ۱۹:۳۴

داعش نفت صادر کرد!

گروه تروریستی داعش اولین محموله‌های نفت را از میدان نفتی عجیل استخراج و آنها را از منطقه کردستان عراق صادر کرد.

داعش نفت صادر کرد!
به گزارش سراج24، شلال عبدالبابان شهردار منطقه توزخورماتو در بیانیه‌ای گفت: عصر امروز داعش فروش ۱۰۰ تانکر نفت خام استخراج شده از میدان نفتی عجیل را که ماه گذشته کنترل آن را در دست گرفت آغاز کرد.
 
داعش نفت خام را به قیمت حدود ۱۲ تا ۱۴ هزار دلار در هر تانکر برای تامین مالی عملیات‌های خود به فروش‌ می‌رساند.
 
وی گفت: افرادی که نفت را از این گروه می‌خرند از راه‌های تحت کنترل این گروه و از طریق شهرهای کِفری یا غدیرکرم به پالایشگاهها یا با هماهنگی ایست‌های بازرسی از طریق شهر مخمور به منطقه کردستان می‌رسانند.
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••