اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۵۴:۰۹
اذان ظهر ۱۲:۰۴:۱۰
اذان مغرب ۱۹:۰۰:۴۹
طلوع آفتاب ۰۵:۲۴:۵۴
غروب آفتاب ۱۸:۴۱:۵۸
نیمه شب ۲۳:۱۸:۳۳
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۰

فیلـم‌های ویژه ولادت حضرت علی (ع)

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی که در شبکه‌های مختلف سیما در روز سه شنبه به مناسبت ولادت امام علی(ع) پخش خواهد شند معرفی شدند .

فیلـم‌های ویژه ولادت حضرت علی (ع)

به گزارش سراج24 به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ، اسامی فیلم هایی که برای روز ولادت حضرا امیر (ع) آماده پخش شده اند به شرح زیر است:

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی « پرتگاه » به کارگردانی اسکر لس  ، سه‌شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 8:30 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.


در خلاصه داستان این فیلم با بازی سام ورسینگتون و مندی گنزالس آمده است : نیک کسیدی سارقی است که برای مراسم تدفین پدرش از زندان خارج شده و با همدستی برادرش جویی و نامزدش آنجی از محل حادثه می‌گریزد. او با تغییر هویت خود وارد هتلی شده وانمود می‌کند که با پریدن از پنجره اتاقش قصد خود کشی دارد. پلیس منطقه برای جلوگیری از اقدام او وارد عمل می‌شود غافل از اینکه در ساختمان کناری هتل، جویی و انجی با مهارت خاصی موانع را پشت سر می گذارند تا به یک قطعه انگشتر الماس دست یابند که چند سال قبل دیوید انگلندر با دزدیدن این الماس و تهمت به نیک کسیدی سبب به زندان افتادن او شده است و ...

فیلم تلویزیونی « بدون شرط » به کارگردانی هادی رمضان پور و تهیه کنندگی محمد رضا عمادین ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


امین با آزار و اذیت و ایجاد مزاحمت برای دیگران و سرافکنده کردن خانواده، شهره خاص و عام است. او به طرق مختلف سعی در راضی کردن خانواده برای زندگی خارج از کشور دارد اما تلاش های وی راه به جایی نبرده است.

خانواده برای رهایی از شرارت های وی پیشنهاد واگذاری کارخانه را به او می دهند البته مشروط به اینکه او ازدواج کرده و یکسال با همسرش زندگی مشترک داشته باشد. امین از آن پیشنهاد استقبال کرده و با فکر یکسال زندگی مشروط، بازی جدیدی را طراحی می کند. بعد از رفتن به چند مراسم خواستگاری و نپذیرفتن شرط امین از سوی دخترها، رویا بر سر راه امین قرار گرفته و حاضر به ازدواج با او می گردد و ...


کامران تفتی، سولماز حصاری، علی کاظمی، شیوا خیناگر و هما خاکپاش در فیلم تلویزیونی « بدون شرط » ایفای نقش کرده اند.


شبکه دو سیما

انیمیشن « خرس‌های مهربان » به کارگردانی فیووان لیو ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.


 یک مرد چوب بُر از فروش درختان جنگل می خواهد هزینه خرید بلیط سفر عید و بازگشت نزد خانواده اش را فراهم کند.

ولی حیوانات جنگل به خصوص دو خرس با او مشکل دارند. اما زمانی که می بینند دستگاه برش درختان ( اره) او خراب شده این دشمنی را فراموش می کنند و به کمک او می شتابند.

فیلم سینمایی « تنها در خانه 5 » به کارگردانی پیتر هویت ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

فین و الکس خواهر و برادری هستند که به همراه پدر و مادر به خاطر کار مادرشان از نیورک به شهر دیگری می روند و در خانه ای جدید ساکن می شوند.

اما چیزی نمی گذرد که خانه قدیمی با شایعه اطرافیان به محیطی ترسناک تبدیل می شود. پدر و مادر و الکس به این شایعات توجهی نمی کنند و فقط فین است که در خانه تله های بسیار گذاشته به دنبال رد پا می گردد. از طرفی سه دزد تبهکار خانه جدید این خانواده را  نشان کرده می خواهند نقاشی معروفی که در زیر زمین این خانه پنهان شده است را بربایند. فین به زیر زمین می رود و اتاق مخفی را پیدا می کند که ...

فیلم سینمایی « درست شبیه پدرم » به کارگردانی بلر ترو ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.


چارلی اسپیگل پسر دوازده ساله ای است که به دلیل ساده بودن و جثه کوچکش از طرف بچه های بزرگ تر مدرسه اذیت شده و مجبور است برای جلوگیری از کتک خوردن به آنها باج بدهد. استن پدر چارلی نیز در یک آزمایشگاه کار می کند او نیز از طرف دو تن از همکارانش هر روز مورد تمسخر واقع می شود و برای این معضل خود راهی پیدا نمی کند.

چارلی که تقریباً از طرفت همه بچه های مدرسه طرد شده با دیدن یک باشگاه بدن سازی وارد آن شده و با مردی به نام جو آشنا می شود. جو در واقع مدیر یک شرکت بزرگ است که بعد از جدایی از همسرش پسر کوچکش را ندیده است و به همین دلیل بعد از شنیدن ماجرای زورگویی بچه ها نسبت به چارلی موافقت می کند تا به او کمک کند و ...


شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «  سه احمق » به کارگردانی راج کومار هیرانی ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 12 نیمه شب از شبکه سه سیما پخش می شود.


این فیلم با بازی امیر خان، مدهاوان و مونا درباره  سه فارغ التحصیل کالج مهندسی‌ست که بعد از 10 سال بر سر یک قرار قدیمی حاضر می شوند ولی نفر چهارم نمی آید. آنها برای پیدا کردن او راهی سفری طولانی می شوند و در نهایت در می یابند که دوستشان هویت یک نفر دیگر را داشته و به جای او تحصیل کرده و مدرک تحصیلی گرفته.

فیلم سینمایی « آشیانه ای برای زندگی » به کارگردانی حمید طالقانی ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.


این تله فیلم آخرین اثر تلویزیونی هنرمند فقید خسرو شکیبایی است که در نقش قربانعلی پیرمردی روستایی ظاهر می شود . قربانعلی در پی از دست دادن همسری که بسیار به وی علاقه داشته است ، دچار افسردگی و نوعی توهم می شود. او گمان می کند فرزندانش او را دوست ندارند و ... به همین علت تصمیم می گیرد از شمال به تهران بیاید و پیش از آن که فرزندانش او را به سرای سالمندان ببرند ،‌ خودش جایی را برای زندگی انتخاب کند . در این گیر و دار او به آسایشگاهی می رود ؛ اما  ماجرای یک دزدی در آسایشگاه سالمندان همه چیز را به هم می ریزد ...


خسرو شکیبایی، فریبا متخصص و افشین سنگ چاپ در فیلم سینمایی « آشیانه ای برای زندگی » بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی « زیگزاگ » به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی سید امیر رضا شجاعی ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.


داستان این فیلم درباره بیژن است که در بنگاه مسکن کار می کرده و به علت کلاهبرداری صاحبان بنگاه او به اشتباه به زندان می افتد و در زندان با مردی به نام قدرت که در حال فروش مواد مخدر است آشنا می شود. وقتی پدر بیژن فوت می کند به او مرخصی می دهند و قدرت از او می خواهد تا در این مدت نزد مردی به نام کامبیز معروف به گلادیاتور برود و کمی مواد از او بگیرد و آنها را بخورد تا وقتی که به زندان باز می گردد و بعد از آن از طریق مدفوع به قدرت پس بدهد. وقتی مرخصی بیژن تمام می شود و به زندان می رود متوجه می شود که امام جماعت مسجد بدهی او را پرداخت کرده و او آزاد شده است و او دیگر نمی تواند به زندان باز گردد و ...


امیرحسین رستمی و شهره لرستانی در فیلم تلویزیونی « زیگ زاگ » ایفای نقش کرده اند.


فیلم سینمایی « دزدی که برای شام آمد » به کارگردانی سید محسن میرحسینی ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.


در خلاصه داستان فیلم با بازی ارژنگ امیرفضلی ، اردشیر کاظمی و نصرالله رادش آمده است :  فریدون در امانتداری شهره محل است و همه همسایه ها کلید خانه شان را به او می سپارند و به سفر می روند او بعد از سال ها تصمیم می گیرد تا برای تعطیلات نوروز امانتی از کسی قبول نکرده و خودش با خانواده به مسافرت بروند اما ....



شبکه چهار سیما

فیلم تلویزیونی « انگشتر » به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی کامران مجیدی ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می شود.


داستان این فیلم با بازی


امیرجلیلی، عیسی یونسی، بهرام ابراهیمی و سودابه بیضایی در فیلم تلویزیونی « انگشتر » ایفای نقش کرده اند.



شبکه تهران سیما

فیلم سینمایی « قطار چنای » به کارگردانی ، دوشنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 22 از شبکه تهران پخش می شود.


در خلاصه داستان فیلم آمده است: راهول که در کودکی والدینش را از دست داده است و به همراه پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کند در نود و نهمین جشن تولد پدربزرگش او را از دست می‌دهد و مادربزرگش از وی می‌خواهد تا آخرین وصیت پدربزرگ را که بردن عتیقه ارثیه خانوادگی‌شان به دهکده زادگاه اوست را راهول انجام دهد زیرا او قابل اطمینان خانواده است.


فیلم سینمایی « کلاه قرمزی و سروناز » به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حمید مدرسی ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می شود.


در خلاصه داستان فیلم آمده است: کلاه قرمزی پس از سال ها در امتحانات مدرسه اش قبول می شود و به عنوان شاگرد ممتاز مدرسه معرفی می شود طوری که حتی تصویرش از تلویزیون نیز پخش می گردد. حالا بنا به قولی که داده شده آقای مجری باید برایش یک دوچرخه بخرد ولی او توانایی مالی ندارد.

در همین زمان تلفنی از سوی عموی کلاه قرمزی که قرمزی بزرگ نام دارد به او می شود و کلاه قرمزی را همراه آقای مجری و نرگس به منزل مجللش دعوت می کند. در آن دیدار عموی کلاه قرمزی یک دوچرخه با ارزش به او هدیه می دهد. اما چندی بعد در جریان یک دزدی ...


فاطمه معتمدآریا ، ایرج طهماسب، رضا فیض نوروزی و رضا عطاران در فیلم سینمایی « کلاه قرمزی و سروناز » بازی کرده اند.


فیلم سینمایی « اوز بزرگ » به کارگردانی سام ریمی ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران روی آنتن می رود.


اوز شعبده باز قهاری است که وارد شهرکانزاس می شود و فکر می کند که میتواند در آنجا برای خود شهرت و پول هنگفتی بدست آورد ولی وقتی با سه شعبده باز دیگر روبرو می شود...
جیمز فرانکو ، میشله ویلیامز و راشل ویز در فیلم سینمایی « اوز بزرگ » بازی کرده اند.


شبکه شما

فیلم تلویزیونی « پناه بر خدا » به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین عامری ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.


این فیلم با بازی حسین فرضی زاده، بهارک صالح نیا، باقرصحرا رودی، علیرضا اسیوند درباره دوقلوهای طیبه و فرامرز است. این نوزاد  در حالی به دنیا می‌آیند که  فرامرز در خانه باجناقش منوچهر مستأجر است، و به تلاش بیشتر برای تأمین هزینه خانواده دست می زند .

روزی فرامرز با پیرمردی متمول و تنها به نام جلال بزرگی روبرو می شود ، که دچار ناراحتی قلبی است، و او را به بیمارستان می رساند اما بر اثر غفلت او، کیف پیر مرد سرقت می شود، و فرامرز در مظان اتهام قرار می گیرد . سارق در اصل برادر معتاد منوچهر است و منوچهر با تهدید، کیف را از او گرفته است و نزد خود نگه می دارد و ...
فیلم تلویزیونی « پناه بر خدا » تولید مرکز سمنان می باشد.

شبکه قرآن و معارف سیما


فیلم تلویزیونی « خسیس » به کارگردانی احمد کاوری ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 15:30 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.


در خلاصه داستان این فیلم با بازی ‌اکبر عبدی که نقش پیرمردی خسیس با نام صابر رفعتی را بازی می‌کند، که در آستانه ورشکستگی قرار دارد. در این حین وی تصمیم می‌گیرد پولی را برای پسرش سرمایه‌گذاری کند اما با به سرقت رفتن پول با دردسرهای تازه‌ای مواجه می‌شود.



شبکه آموزش سیما

 فیلم تلویزیونی « پدر » به کارگردانی مجید مجیدی ، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .


این فیلم با بازی محمد کاسبی و پریوش نظریه تولید شده است. مهرالله بعد از فوت پدرش، برای تأمین خانواده اش در شهر دیگری به کار مشغول می شود، اما هنگامی که به دیدن مادر و خواهرش باز می گردد می فهمد که مادرش با مرد مهربانی که ژاندارم است ازدواج کرده، مهرالله از این خبر عصبانی می شود و نزد مادر رفته و هدیه های خود و حقوقش را به او می دهد و مادر را برای این ازدواج بازخواست می کند و ...



شبکه پویا

انیمیشن « توربو » به کارگردانی دیوید سورن ،  دوشنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 21 از شبکـه پویا پخش خواهد شد.


فیلم سینمایی «توربو» داستان حلزون بلند پروازی است که با دیدن ماشین‌رانی می‌خواهد همچون قهرمان مسابقه باشد. او برای زیادتر شدن سرعتش هر روز تمرین می‌کند ولی دوستانش او را مسخره می‌کنند و او و برادرش را از مزرعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند بیرون می‌اندازند...

انیمیشن « جرج کنجکاو » به کارگردانی اسکات همینگ ،  سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 10:30 از شبکـه پویا پخش خواهد شد .


جورج و صاحبش بهار را دوست دارند و سعی می کنند از زیبائی های آن لذت برند. آنها ناچار شده اند برای مدتی کوتاه خانه شان را به مقصد خانه دیگری در دهکده ترک کنند. آنها سگ پا کوتاه را نیز همراه خود می برند که بر خلاف آنها به بهار و زیبایی آن بی توجه است ولی جورج سعی می کند لذت از این زیبایی ها به او یادآور شود...


انیمیشن « شهر بدون درخت » سه‌شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود.


داستان این انیمیشن در مورد یک بازاریاب امور بازرگانی است. این بازاریاب طمعکار با یک درخت مهربان و دوست‌داشتنی به نام لوراکس سر و کار دارد. لوراکس هشدارهای زیادی به او می‌دهد و او را از انجام کارهای ضد محیط زیستی برحذر می‌دارد ...


شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی « میلیونر زاغه نشین »، « جاسوس تصادفی » ، « بازگشت به آینده 2 » ، « اسم من خان » و « فراری » سه‌شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••