استفاده از «برنده گلدن گلوب» در پوستر فیلم‌ها، یک دروغ بزرگ است

رئیس گلدن گلوب: در تبلیغات فیلم‌هایتان مردم را فریب ندهید

 رئیس گلدن گلوب: در تبلیغات فیلم‌هایتان مردم را فریب ندهید

به گزارش « سراج24 »، «تئو کینگما»، رئیس سازمان جوایز گلدن گلوب در نامه‌ای سرگشاده معترض به تبلیغات دروغ استودیوهای هالیوودی برای فروش فیلم‌هایشان، از آنها خواست تا در تبلیغاتشان مردم را نفریبند.

ماجرا از آنجایی شروع شد که برخی از استودیوها در تبلیغات مربوط به فیلم‌هایشان بالاخص در پوستر فیلم‌ها از عبارت «برنده گلدن گلوب» یا «برنده نامزدی گلدن ‌گلوب» استفاده کرده‌اند، این در حالی است که 11 روز دیگر تا اعلام اسامی برندگان این جوایز باقی است.

در بخش‌هایی از این نامه آمده است: «اکنون که مدتی است نامزدهای گلدن گلوب اعلام شده‌اند و بی‌صبرانه منتظر برگزاری مراسم اعلام برندگان این جوایز در روز 12 ژانویه هستیم، از شما می‌خواهم تا اصول مربوط به تبلیغات و هرآنچه که با نامزدی و جوایز گلدن گلوب در ارتباط است را رعایت کنید.»

«ما اخیرا شاهد چند نمونه استفاده از عبارت «برنده» برای توصیف «نامزدی گلدن‌گلوب» در تبلیغات فیلم‌ها بوده‌ایم. در حالی‌که نامزدی تنها به معنای یک نوع ادای احترام و نه برنده شدن است و استفاده از عبارت و یا عبارتی مشابه آن که مردم را می‌فریبد و به گونه‌ای به مراسم گلدن گلوب نیز آسیب می‌رساند، یک دروغ بزرگ است.»

براساس این گزارش، اخیرا در پوستر برخی فیلم‌ها از جمله فیلم‌های «ماندلا: راهی طولانی تا آزادی»، «12 سال یک برنده» و «فیلم آگوست: اوسیج کانتی» از عبارات «برنده گلدن گلوب» یا «برنده نامزدی گلدن گلوب» استفاده شده است./فارس

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha