به گزارش سراج24 از مرکز ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بین المللی همراه اول، این اپراتور در ادامه برنامه دیجیتالی کردن خدمات خود و در راستای ایجاد تجربه نوین دیجیتال برای مشتریان، از سامانه IVA نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمامفارسی در ایران در مرکز تماس خود بطور رسمی رونمایی کرد.
 
این سامانه که با بهرهگیری از  فناوری هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی فارسی توسعه یافته، درحال حاضر بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات متداول مشترکان همراه اول است.
 
مشترکان این اپراتور برای استفاده از این سرویس جدید باید با برقراری ارتباط با سامانه 9990 کلید شماره 3 و سپس کلید شماره 1 را انتخاب کنند.
 یادداشت
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
	توئیت ها و ویراستی های برگزیده
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
	مطالب استانها
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
	 در مرکز تماس همراه اول رخ داد:
			راهاندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی
در راستای ایجاد تجربه نوین دیجیتال برای مشتریان خود،همراه اول از راهاندازی سامانه IVA بهعنوان نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمامفارسی در مرکز تماس خود خبر داد.
					
					نظرات کاربران
				
			پربازدیدترین ها
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
	آخرین مطالب
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
		•••
				
	اوقات شرعی تهران
		
				اذان صبح ۰۵:۰۳:۵۸
				
			
			
			
				اذان ظهر ۱۱:۴۷:۵۳
				
			
			
			
				اذان مغرب ۱۷:۲۴:۵۸
				
			
		
			
				طلوع آفتاب ۰۶:۲۹:۱۵
				
				
			
			
				
			
				غروب آفتاب ۱۷:۰۶:۰۳
				
			
			
			
				 نیمه شب ۲۳:۰۵:۰۰
				
			
		
			قیمت سکه و ارز
		


			
			
			
			
			
			
			
			
			
			