۱۴۰۴/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۵

توضیح ایتا در خصوص علت قطعی

پس از تکمیل عملیات نگهداری و ارتقای زیرساخت در مرکز داده، دسترسی به پیام‌رسان «ایتا» دوباره برقرار شد.

توضیح ایتا در خصوص علت قطعی

به گزارش سراج24؛ پیام‌رسان «ایتا» که از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد جمعه دوم خرداد به‌مدت حدود ۹ ساعت از دسترس خارج شده بود، دقایقی پیش دوباره فعال شد. علت این وقفه، عملیات نگهداری و ارتقای زیرساختی در مرکز داده میزبان این سرویس عنوان شده بود.

براساس اطلاعیه‌ای که پیش‌تر از سوی مدیریت «ایتا» منتشر شده بود، این پیام‌رسان قرار بود در بازه زمانی میان نیمه‌شب تا ساعت ۹ صبح جمعه، به‌طور کامل از دسترس کاربران خارج باشد. هدف از این قطعی، آن‌طور که ایتا اعلام کرده، ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود پایداری سرویس بوده است.

در حالی که پیش‌تر اعلام شده بود این عملیات تا ساعت ۹ صبح جمعه ادامه خواهد داشت، روند بازیابی سرویس‌ها بیش از انتظار طول کشید. به‌گفته مدیریت این پیام‌رسان، علت این تأخیر، مشکلات فنی پیش‌آمده در برخی تجهیزات پس از ارتقای زیرساخت تأمین برق در مرکز داده میزبان بوده است.

بنابر اطلاعیه‌ای که ایتا منتشر کرده، سرویس‌دهی این پیام‌رسان از بامداد جمعه، دوم خرداد، به‌مدت چند ساعت به‌دلیل عملیات نگهداری و ارتقا در زیرساخت‌های برق‌رسانی متوقف شد. با این حال، بازگشت به وضعیت عادی با چند ساعت تأخیر نسبت به برنامه زمان‌بندی‌شده انجام شد.

در اطلاعیه ایتا آمده است که «این مجموعه بر خود واجب می‌داند بابت این تأخیر از تمامی کاربران عزیز عذرخواهی کند.»

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۸۲
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••