اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۵:۴۲:۲۶
اذان ظهر ۱۲:۱۶:۵۵
اذان مغرب ۱۷:۴۰:۵۶
طلوع آفتاب ۰۷:۱۰:۴۷
غروب آفتاب ۱۷:۲۱:۲۵
نیمه شب ۲۳:۳۲:۲۵
۱۴۰۳/۱۱/۰۳ - ۱۱:۳۰

گسترش همکاری بین سازمان فضای مجازی سراج با صداوسیما

در دیدار مسئول سازمان فضای مجازی سراج خراسان جنوبی با مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی بر بهره گیری و تعامل مشترک در راستای آموزش سواد رسانه ای جامعه تاکید شد.

گسترش همکاری بین سازمان فضای مجازی سراج با صداوسیما

به گزارش سراج24؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در دیدار کاظمی تبار مسئول سازمان فضای مجازی سراج خراسان جنوبی با مهندس آینه دار مدیرکل صداوسیمای استان در خصوص هم افزایی بین دو مجموعه، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و همکاری موثرتر در قرارگاه فضای مجازی صداوسیمای استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

آینه‌دار مدیرکل صداوسیمای استان دنیای امروز را دنیای رسانه و فضای مجازی دانست و تصریح کرد: فضای مجازی دارای ابعاد مختلفی است که بایستی بدان توجه شود و بصیرت و آگاهی در این زمینه در جامعه وجود داشته باشد.

وی بر ماموریت های مشترک در جهت تولیدات پر محتوا تاکید و اضافه کرد: صداوسیما به منظور توانمندسازی و افزایش سواد رسانه‌ای در استان، آماده همکاری تعامل و مهیا کردن بستر آموزش است.

آینه دار گفت: با مدیریت درست فضای مجازی, می‌توان در برابر ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستادگی و مقابله کرد.

کاظمی تبار مسئول سازمان فضای مجازی سراج خراسان جنوبی ضمن ارائه گزارش یزد اقدامات و برنامه‌های خود، در این دیدار گفت: مجموعه سراج و معاونت فضای مجازی رسانه ملی با همکاری و تعامل هم می توانند در تولید محتوا گام های موثری بردارند و بسترساز آموزش‌های تخصصی سواد رسانه ای به مخاطبان و جامعه هدف باشند. 

وی برای تعامل بین خبرنگاران صداوسیما و دفاتر سراج در شهرستان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کاظمی تبار ضمن تاکید بر لزوم آسیب شناسی فضای مجازی و برنامه ریزی برای مقابله با تهدیدهای آن اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک باعث ارتقاء سواد رسانه‌ای در استان می‌شود و کسب دانش تخصصی در برابر آسیب‌های فضای مجازی ضروری است.

در این دیدار رمضانی مسئول‌حوزه شهرستان‌های سراج نیز حضور داشت.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۷۱
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••