اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۵:۴۱:۳۰
اذان ظهر ۱۲:۰۶:۰۲
اذان مغرب ۱۷:۱۷:۵۵
طلوع آفتاب ۰۷:۱۲:۳۱
غروب آفتاب ۱۶:۵۷:۳۸
نیمه شب ۲۳:۲۰:۰۴
۱۴۰۳/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۴
مشاور عالی استاندار؛

انعطاف‌پذیری و آینده‌نگری در روابط عمومی اولویت داشته باشند

مدیرکل حوزه استاندار فارس و مشاور عالی استاندار بر ضرورت اولویت‌بخشی به انعطاف‌پذیری، استراتژی و آینده‌نگری در کار روابط عمومی تأکید کرد.

انعطاف‌پذیری و آینده‌نگری در روابط عمومی اولویت داشته باشند

به گزارش سراج24؛ سید احمد احمدی‌زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده در دوران مدیریت گذشته روابط عمومی استانداری فارس، بر لزوم ایجاد تحول در کمترین زمان ممکن در این حوزه تاکید کرد.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی و فعالیت‌های این حوزه در جهان امروز، یادآور شد: اثرگذاری‌های روابط عمومی و رسانه در ابعاد حوزه‌های مختلف به صورت جدی جریان دارد.

مشاور عالی استاندار فارس اظهار کرد: روابط عمومی در شرایط جامعه امروز باید توانایی مدیریت بحران را داشته باشد؛ چرا که اطلاع‌رسانی و تعامل با رسانه‌ها از آرمان مهم مدیریت بحران‌ها محسوب می‌شود.

وی همچنین بر لزوم کشف و پرورش استعدادهای جدید در حوزه روابط عمومی تاکید کرد و گفت: در روند فعالیت روابط عمومی سازگاری با تغییرات در سریع‌ترین زمان ممکن باید انجام شود.

احمدی‌زاده ادامه داد: مدیر روابط عمومی باید بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون با ادغام تکنولوژی پایه‌های استراتژی روابط ‌عمومی را مقاوم کند. از تیم جدید روابط عمومی استانداری فارس در کمترین زمان ممکن انتظار تحول، انعطاف‌پذیری، استراتژی و آینده‌نگری داریم.

لزوم ارتباط صادقانه و مداوم با اهالی رسانه و مردم شریف استان فارس از دیگر مواردی بود که مدیرکل حوزه استاندار فارس به آن‌ها اشاره کرد و افزود: روابط عمومی فعال به استانداری فارس و تمام زیرمجموعه‌ها این قدرت را می‌دهد که نه تنها در مواقع بحرانی، بلکه در روزهای عادی نیز با مردم و اقشار مختلف در تعامل باشند.

وی تاکید کرد: این تعامل مداوم و هدفمند باعث می‌شود خدماتی که از سمت دولت ارائه می‌شود بتوان از طریق ایجاد محتوای ارزشمند در ذهن و قلب مردم جایگاه ویژه‌ای به دست آورد و آن‌ها خدمات صادقانه را باور خواهند کرد.

مشاور عالی استاندار فارس گفت: روابط عمومی فعال و پویا نه تنها به پرسش‌های مطرح شده در ذهن مردم پاسخ می‌دهند، بلکه خودشان موضوعات تازه‌ای برای بحث و گفتوگو پیشنهاد می‌کنند و به نوعی مردم را همیشه درگیر و علاقه‌مند نگه می‌دارند.

احمدی‌زاده اظهار کرد: درعصری که همه چیز به سرعت درحال تغییر است و مردم به دنبال شفافیت و صداقت هستند، روابط عمومی‌هایی که در تلاش هستند تا همیشه با مخاطبان خود و مردم در ارتباط باشند، می‌توانند اعتماد و وفاداری بیشتری به دست بیاورند.

وی همچنین از مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس خواست، اخلاق‌مداری را سر لوحه رفتار خود با کارکنان قرار دهد و تعهد تخصص و همراهی با گفتمان دولت را مولفه‌های اصلی انتخاب همکاران قرار دهد.

محمد جواد برزگر نیز که به تازگی سکان مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس را به دست گرفته است در این جلسه گفت: در زمانه حاضر که عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات نامیده می‌شود؛ در حوزه روابط عمومی یا باید با به دست گرفتن ابتکار عمل با تحولات زمانه همسو شد و رتبه نخست را به دست آورد و یا باید منتظر حذف شدن از میدان بود.

وی با تأکید بر اینکه مدیر روابط عمومی وظیفه‌ نوآوری و به حرکت درآوردن تیم را دارد، اضافه کرد: خود را لیدر این مجموعه می‌دانم نه تنها فقط مدیر آن و این نوید را به شما می‌دهم که روابط عمومی استانداری فارس متناسب با جایگاه تاثیرگذاری که دارد، پیشرو در ایجاد ارتباط صادقانه و معنادار با مردم باشد.

برزگر تصریح کرد: بزرگترین تغییرات از ذهن ما آغاز می‌شود؛ بنابراین از همکاران خود می‌خواهم نگاه خود به حوزه روابط عمومی را متحول کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم در روابط عمومی واقعیت‌ها بر روایت‌ها چیره شود، بیان کرد: یک همکاری تیمی و برنامه‌ریزی شده کمک می‌کند استانداردهای روابط عمومی را در سطح کشور ارتقا دهیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس در پایان بر ضرورت همراهی پیشکسوتان با جوانان تاکید و ابراز امیدواری کرد: با یک کار تیمی و بهره‌گیری از تخصص و تجربه‌ همه نیروها بتوان ایده‌های منحصر به فرد و تازه را جامه عمل پوشاند.

در این مراسم از زحمات عباس فرج‌زاده، قدردانی و محمدجواد برزگر به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری فارس معارفه شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۶۷
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••