اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۵۷:۱۵
اذان ظهر ۱۲:۰۴:۳۶
اذان مغرب ۱۸:۵۹:۰۴
طلوع آفتاب ۰۵:۲۷:۲۵
غروب آفتاب ۱۸:۴۰:۱۸
نیمه شب ۲۳:۱۹:۱۶
قیمت سکه و ارز
۱۴۰۲/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۰

نظر داریوش ارجمند درباره بیتا فرهی و پروانه معصومی

پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون با اظهار تأسف از درگذشت بانوان بیتا فرهی و پروانه معصومی، گفت: من متاسفم که این دو بانوی سینمای ایران خیلی زود ما را ترک کردند.

نظر داریوش ارجمند درباره بیتا فرهی و پروانه معصومی

به گزارش سراج24؛ داریوش ارجمند در حاشیه حضور در هفتمین جشنواره سراسری فانوس رفسنجان در گفت‌وگویی درباره درگذشت بانوان سینما و تلویزیون خانم‌ها فرهی و معصومی، اظهار کرد: با هر دو بازی کردم. با خانم فرهی در فیلم «اعتراض» آقای کیمیایی و با خانم معصومی نیز که بازی کردم، هر دو بانوان خوبی بودند. هر دو تحصیلکرده بودند و عاشقانه کار می‌کردند.

وی افزود: به نظر من زندگی نجیبانه‌ای داشتند و بسیار نجیب بودند. خیلی مودب بودند و کارشان را عاشقانه دوست داشتند و اهل خانواده بودند.

ارجمند ادامه داد: من متاسفم که این دو بانوی سینمای ایران خیلی زود ما را ترک کردند به‌خصوص خانم فرهی. خانم معصومی خیلی کار کرده بود و اکثر کارهایش را با هم بودیم. من خیلی لحظات دوست‌داشتنی با ایشان داشتم برای این‌که بسیار بانوی مودبی بود و این خیلی مهم است. هر دو دارای تربیت‌های خانوادگی والایی بودند.

کسانی که از بیراهه وارد سینما می‌شوند فوراً تمام می‌شوند

این هنرمند پیشکسوت در توصیه به جوانانی که به حوزه بازیگری در سینما و تلویزیون وارد می‌شوند، گفت: این‌که چگونه پا به این عرصه می‌گذارند، مهم است. بابایشان پول می‌دهد که آن‌ها در فیلم بازی کنند؟ رفیق‌شان کارگردان است و آن‌ها را در فیلم بازی می‌دهد؟ جوان امروزی چگونه وارد بازیگری می‌شود؟

ارجمند اضافه کرد: آن‌هایی که عاشق و صبور هستند، علمش را پیدا کردند و استعدادش را هم دارند، به راحتی وارد سینما می‌شوند و می‌مانند و ماندگار می‌شوند اما آن‌ها که از بیراهه به سینما می‌روند، فوراً و خیلی زود تمام می‌شوند حتی اگر سوپراستار شوند به ۷۰-۸۰ سالگی نمی‌رسند و علی نصیریان، عزت الله انتظامی، جمشید مشایخی نمی‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••