اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۴۲:۰۷
اذان ظهر ۱۲:۰۲:۴۶
اذان مغرب ۱۹:۰۷:۵۳
طلوع آفتاب ۰۵:۱۵:۲۲
غروب آفتاب ۱۸:۴۸:۴۱
نیمه شب ۲۳:۱۵:۵۴
قیمت سکه و ارز
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۵
اجتماع عظیم مردمی ایران در محکومیت صهیونیست ها؛

خشم مردم سراسر کشور از قتل عام بی رحمانه کودکان در غزه

مردم ایران در سراسر استانها در حمایت از مردم بی دفاع، کودکان و زنان مظلوم و بی‌گناه غزه، امروز ۲۷ آبان در مراکز شهرها گرد هم آمدند و یک صدا با مشت‌های گره کرده، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

خشم مردم سراسر کشور از قتل عام بی رحمانه کودکان در غزه

به گزارش سراج24؛ به نقل از ایسنا، در پی ادامه سکوت مجامع بین المللی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مردم ایران که در موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف خشم و انزجار خود را نسبت به این فجایع اعلام کرده‌اند، باز هم با حضور در مصلی ها و یا خیابان های اصلی شهرها، اجتماع مردمی تشکیل دادند و خشم خود از قتل عام بی رحمانه کودکان در غزه را با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «الله اکبر، لا الله الا الله، محمد رسول الله»، «یا ایها المومنون اتحدو اتحدو»، «حیدر حیدر نحن ابنا الحیدر»، «حیدر حیدر نحن انصار الحیدر» نشان دادند.

خروش مردم تبریز در حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه

 تجمع بزرگ مردم تبریز در حمایت از مردم بی دفاع و کودکان و زنان مظلوم و بی‌گناه غزه و محکومیت وحشی گری‌های اسرائیل برگزار شد.

 در این راستا امروز شنبه ۲۷ آبان ماه، مردم غیرتمند و انقلابی شهر تبریز همراه با سایر هموطنان در سراسر کشور در ساعت ۱۰:۳۰ صبح با تجمع در محوطه مصلای اعظم امام خمینی (ره)، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند. سردار جلیل بابازاده، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا، سخنران این تجمع عظیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی: کشورهای اسلامی تنها به صدور بیانیه علیه رژیم صهیونیستی اکتفا نکنند

حجت الاسلام سید محمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تمامی کشورهای اسلامی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، نباید به صدور بیانیه اکتفا کنند و باید سعی داشته باشند تا با اقدامات عملی با شیطنت‌های رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

حجت الاسلام سید محمود حسینی شنبه، ۲۷ آبان ماه در حاشیه تجمع مردم انقلابی تبریز در حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد، امروز در کل دنیا تجمعی برای محکومیت آن‌ها برگزار شده که در تبریز نیز شاهد این تجمع با عظمت هستیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس: هیچگاه دیده نشده که در هر ۱۰ دقیقه یک کودک سلاخی شود

 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: هیچ گاه در تاریخ دنیا دیده نشده که در هر ۱۰ دقیقه یک کودک سلاخی شود و حقوق بشر، سازمان ملل و شورای امنیت چیزی نگوید.

علیرضا منادی شنبه، ۲۷ آبان ماه در حاشیه تجمع مردم انقلابی تبریز در حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جنایاتی که در غزه توسط رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد، برای همه مشهود است ولی سازمان حقوق بشر و شورای امنیت در قبال آن اعتراضی نمی‌کند و این امر واقعا بی نظیر است که این جنایات همچنان ادامه دارد.

مردم تهران همزمان با مردم استان های مختلف کشور در تهران راهپیمایی حمایت از غزه برگزار کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناطق تهران بزرگ با دعوت از مردم تهران از آنان خواست تا امروز در راهپیمایی و تجمع سراسری در حمایت از کودکان غزه که از ساعت ۱۵ در میدان انقلاب حضور یابند. سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این راهپیمایی در خصوص ابعاد جنایت یهودیان صهیونیست در غزه و مقاومت گروههای فلسطینی سخنرانی خواهد کرد.

تجمع مردم آذربایجان‌غربی در محکومیت کشتار وحشیانه کـودکان غزه

همزمان با سراسر استان آذربایجان غربی، این تجمع باشکوه صبح شنبه ۲۷ آبان ماه در پی محکومیت کشتار ددمنشانه مردم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی در ارومیه با حضور پرشور مردم ولایی و غیور ارومیه برگزار شد.

طوفان الاقصی ضعف قدرت نظامی اسرائیل را به دنیا نشان داد

در این تجمع، نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: طوفان الاقصی، ضعف قدرت نظامی اسرائیل را به دنیا نشان داد و هیمنه این رژیم را شکست چرا که اسرائیل ادعا داشت که چهارمین قدرت برتر نظامی دنیا است اما در مقابل یک گروه شبه نظامی حرفی برای گفتن نداشت.

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به اینکه طبق آیات قرآن، هرکس صدای مظلومی را بشنود ولی جواب ندهد مسلمان نیست، تصریح کرد: خداوند بارها در قرآن کریم فرموده آینده از آن انسان های برحق است.

تجمع ضد صهیونیستی در اردبیل برگزار ‌شد

 به منظور اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیستی، مراسم تجمع با حضور آحاد مردم در محل پیاده راه عالی قاپو و شهیدگاه اردبیل برگزار ‌شد.

امروز ۲۷ آبان ماه به منظور اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیستی، مراسم تجمع با حضور آحاد مردم اردبیل در پیاده راه عالی قاپو و محل شهیدگاه برگزار ‌شد.

دنیا علیه رژیم صهیونیستی بیدار شده‌ است

 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اسرائیل در سایه سکوت مجامع بین‌المللی، داعیان حقوق بشر و چراغ‌سبز آمریکا و دولت‌های اروپایی در ۷۰ سال گذشته در اراضی اشغالی جنایات بی‌شماری مرتکب شده که کشتار مردم بی‌گناه اردوگاه‌های صبرا، شتیلا، دیریاسین و غزه تنها گوشه‌هایی از جنایت‌های این رژیم سفاک در حق مردم فلسطین است.

 «سردار جمال شاکرمی» ۲۷ آبان در اجتماع راهپیمایان ایلامی در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات الاقصی یک فتح‌الفتوح واقعی بود که نیروهای مبارز فلسطینی با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها، لایه‌های دفاعی و امنتی اسرائیل را درهم شکستند و به قلب این رژیم نفوذ کردند.

 وی گفت: این عملیات بدون شک مقدمه عملیات‌های بعدی مبارزان فلسطینی خواهد بود و اکنون این رزمندگان مقاوم جسارت و شجاعت مقابله با اسرائیل را یافته‌اند.

 به گزارش ایسنا، مردم ایلام از چهارراه سالت تا میدان شهید کشوری انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند و تأکید کردند که همواره از آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه دفاع خواهند کرد.

تجمع ضدصهیونیستی در بوشهر

بوشهری های سرفراز، همزمان با خیزش سراسری امت اسلام و ملت بزرگ ایران در شنبه ۲۷ آبان‌ماه، برای حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین در مقابل رژیم کودک‌کش اسراییل، از ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه در میدان شهید رییسعلی دلواری تجمع کردند.

اراده جهانی برای جلوگیری از جنایت‌ صهیونیست‌ها وجود ندارد

 نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متاسفانه اراده جهانی برای جلوگیری از جنایت‌ صهیونیست‌ها وجود ندارد، گفت: امروز صدای رسوایشان همه جا پیچیده است. این‌همه کودک و زن در بیمارستان‌ها را مورد هجمه قرارمی‌دهند و هیج جای امنی برای مردم مظلوم غزه نگذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۲۷ آبان‌ماه در راهپیمایی ‌تجمع حمایت از کودکان غزه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شما امروز بار دیگر به صحنه آمدید با مشت‌های گره کرده و با دل‌های خونین و با قلب توأم با غصه به دلیل جنایت‌هایی که بر مردم غزه صورت گرفته، این ننگ بشریت و انسانیت است و متاسفانه اراده جهانی برای جلوگیری از این جنایت‌ها وجود ندارد.

امروز همه دنیا به حمایت از جبهه مقاومت برخاسته‌اند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز همه دنیا به حمایت از جبهه مقاومت برخاسته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در اجتماع مردمی که ۲۷ آبان ماه در بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه قیام ملت‌ها علیه دولت‌های فاسد آغاز شده است، اظهار کرد: در کشور انگلیس به مردم اجازه نمی‌دادند که برای حمایت از فلسطین به خیابان بیایند اما یک میلیون انگلیسی بیرون آمدند و شعار حمایت از غزه و فلسطین را سردادند.

راهپیمایی حمایت از مردم غزه؛ ساعت ۱۸ در میدان شهدای مشهد

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم مومن مشهد برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه که ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۷ آبان در میدان شهدا برگزار می‌شود، دعوت کرد.

محمد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به گذشت ۶ هفته از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی و جنگ در غزه، اظهار کرد: رژیم وحشی و غاصب صهیونیستی به عنوان جرثومه فساد در منطقه، با حمایت‌های آمریکا و زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی و انسانی، اقدام به بمباران شبانه‌روزی غزه و راه انداختن حمام خون در این باریکه کرده است.

جبهه مقاومت، صهیونیست‌ها را با خواری و ذلت از غزه بیرون خواهد کرد

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: آمریکای جنایتکار، اسرائیل خونخوار را در منطقه کاشت که به فضل الهی غده سرطانی را نابود خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در راهپیمایی اقشار مختلف مردم اهواز که امروز (۲۷ آبان ماه) در پی تداوم حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم غزه انجام شد، اظهار کرد: این اجتماع بزرگ با حضور آحاد مردم، ملت آگاه و بابصیرت و ولایت‌مدار خوزستان به پاس احترام خون مقدس شهدای بی گناه و کودکان فلسطین در سراسر کشور در آستانه روز جهانی کودک برگزار شده است.

حمایت از غزه، نشانه بیداری نسل به نسل مردم ایران است

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: راهپیمایی امروز نشان‌دهنده شکل گرفتن حرکتی جهانی علیه جریان باطل اشغالگر قدس است بنابراین این حضور نشانه آگاهی روزافزون و بیداری مستمر نسل به نسل مردم ایران است.

مسعود حمیدی‌نژاد امروز (۲۷ آبان‌ماه) در حاشیه تجمع مردم اهواز در حمایت از غزه اظهار کرد: پیام ما به مردم غزه روشن است و پیام همدردی، حمایت و پاسخگویی به ظلمی است که توسط اسرائیلی‌ها آغاز شده و در حال بیدارسازی روزافزون مردم دنیا نسبت به این ظلم است.

مردم اهواز بازهم حملات وحشیانه اسرائیل به غزه را محکوم کردند

 مردم شهید پرور و ولایتمدار اهواز امروز با راهپیمایی، حمایت از مردم مظلوم غزه و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست علیه بشریت و قتل عام مردم غزه را اعلام کردند.

راهپیمایی اقشار مختلف مردم اهواز امروز (۲۷ آبان ماه) در پی تداوم حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم غزه از بلوار آیت الله بهبهانی آغاز شد.

مردم فارس بار دیگر حمایت خود را از مردم غزه نشان دادند

 تجمع حمایت از مردم مظلوم غزه همزمان با ۱۵۰ نقطه استان فارس در شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

تجمع حمایت از مردم غزه با عنوان «برای مردم مظلوم مقتدر و صبور می‌آییم» امروز، ۲۷ آبان‌ماه در صحن و سرای حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور گسترده آحاد مردم، مسئولان،‌ علما و فضلا برگزار شد.

راهپیمایی دفاع از کودکان غزه در قم برگزار شد

 راهپیمایی دفاع از کودکان غزه، ساعت ۱۵ شنبه ۲۷ آبان‌ماه از میدان فلسطین(جنب مصلی قدس) به سمت بلوار نیایش، میدان جانبازان، خیابان شهدا و درنهایت به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از مردم مظلوم غزه

راهپیمایی ضد تروریستی مردم قزوین در حمایت از مردم مظلوم غزه، شنبه ۲۷ آبان از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی برگزار شد.

در اجتماع سمنانی‌ها در حمایت از غزه مطرح شد؛ مردم محو رژیم صهیونیستی را در نیویورک و لندن فریاد می‌زنند

 مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه سمنان معتقد است که عملیات طوفان الاقصی مسأله فلسطین را به مسأله اول جهان تبدیل کرده است.

حجت‌الاسلام یزدان جمشیدی در اجتماع مردم ولایتمدار سمنان در حمایت از مردم مقتدر و کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی که امروز (۲۷ آبان ماه) در سمنان برگزار شد با اشاره به اهمیت عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: این عملیات توانست فلسطین را بار دیگر به مسأله اول جهان اسلام و حتی مسأله اول دنیا تبدیل کند. از همین رو، امروز نه‌تنها در کشورهای اسلامی، بلکه در آمریکا و شهرهای اروپایی نیز مردم علیه صهیونیست‌ها شعار می‌دهند.

تجمع باشکوه و عظیم مردم سیستان و بلوچستان در حمایت از کودکان و مردم غزه

 با گذشت چند هفته از آغاز عملیات توفان‌الاقصی مردم سیستان و بلوچستان همزمان با ایران اسلامی و بسیاری از آزادی‌خواهان جهان با شرکت در تجمع حمایت از فلسطینیان نسبت به جنایات صهیونیست‌ها و حصر غزه واکنش نشان دادند.

مردم سیستان و بلوچستان و سایر شهرهای استان همزمان با سراسر کشور با شرکت در این تجمع ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اسراییل از عملیات فلسطینی‌ها در برابر این رژیم غاصب حمایت کردند.

در این تجمع که در زاهدان، مرکز استان برگزار شد انبوه جمعیت از اقشار مختلف جامعه، زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگران متجاوز صهیونیست میدان آمدند.

اتحاد، انسجام و تبعیت از ولی امر مسلمین رمز موفقیت دنیای اسلام است

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: سه رمز اتحاد و انسجام، توکل بر خدا و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب عامل موفقیت پیروزی مسلمانان جهان است.

امان الله گشتاسبی امروز شنبه(۲۷ آبانماه) در اجتماع عظیم مردم استان کردستان در حمایت از مر دم غزه که همزمان با سراسر کشور، در سنندج برگزار شد اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز مردم عزیز کردستان قهرمان، همچون سایر مردم در سراسر کشور به دفاع از مظلومان فلسطین حماسه ای دیگر آفریدند.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۶
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••