آکادمی دیجیتال حوزه هنری برگزار می کند؛

کارگاه شناخت بازار در تولید و عرضه محصولات فرهنگی و هنری

کارگاه شناخت بازار در تولید و عرضه محصولات فرهنگی و هنری

به گزارش سراج24؛ آکادمی حوزه هنری دیجیتال به منظور افزایش دانش هنرمندان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در فضای دیجیتال، ‌اقدام به برگزاری کارگاه "شناخت بازار در تولید و عرضه محصولات فرهنگی و هنری" می‌نماید.
این کارگاه روز دوشنبه، 15 آذرماه از ساعت 10 صبح الی 13 برگزار می‌شود و هزینه شرکت در آن 120 هزار تومان است.
مدرس: امیر جاودانی کارشناس ارشد جامعه‌شناسی هنر و پژوهشگر بازار
مخاطبان سراج24 می‌توانند با استفاده از کد تخفیف 40 درصدی w04seraj در این کارگاه ثبت نام کنند.
ثبت نام در کارگاه از طریق لینک زیر قابل انجام است:
https://evnd.co/TXwQE

همچنین در توضیحات برگزاری این کارگاه آمده است:
آکادمی حوزه هنری دیجیتال با هدف آشنایی بیشتر فعالان عرصه فرهنگ و هنر با اهمیت تیم‌سازی در فعالیت‌ها و کسب‌وکارهای فرهنگی و هنری، اقدام به برگزاری کارگاه "شناخت بازار در تولید و عرضه محصولات فرهنگی و هنری" می‌نماید.
پیش از انجام هر فعالیتی، از جمله فعالیت‌های فرهنگی و هنری، دانستن این مسئله که مخاطب آن فعالیت چه افرادی هستند ضروری است. شناخت مخاطب به خلق ارزش متناسب با خواست و نیازهای او کمک قابل توجهی می‌کند و این امر، استقبال و و فاداری بیشتر مخاطب را در پی خواهد داشت. بر همین اساس، این کارگاه علاوه بر معرفی بازار فرهنگ و هنر و تعیین ابعاد و مختصات آن، به دسته‌بندی مخاطبان فرهنگ و هنر در کشور و شناخت روحیات و رفتار خرید هر یک از این دسته‌ها می‌پردازد. این امر به هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری کمک می‌کند تا:
*فضایی که در آن فعالیت دارند را بهتر بشناسند.
*جایگاه فعالیت خود را در اکوسیستم فرهنگ و هنر بشناسند. 
*بتوانند میزان مخاطبان بالقوه خود را اندازه‌گیری کنند و برای جذب آن‌ها برنامه‌ریزی داشته باشند.
*تبلیغات خود را هدفمند و متناسب با مخاطب تنظیم کنند تا به بازدهی حداکثری برسند.

اخبار مرتبط

دومین کارگاه مجازی از سلسله کارگاه‌ های آکادمی حوزه هنری دیجیتال

کارگاه فرصت های ویژه هنرمندان در شبکه های اجتماعی

تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره بین‌المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» و مسابقه ملی موت‌کورت

0 نظر

ارسال نظر

capcha