رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی نخبه پروری و جوان گرایی است

رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی نخبه پروری و جوان گرایی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی صبح چهارشنبه در جشن چهلمین سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: چهل سالگی یعنی پختگی، بلوغ فکری و معنوی، یعنی شناخت نقشه راه صحیح و ترسیم آن برای آیندگان، حال در چهل سالگی سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته‌ایم و باید حرکت جدید سازمان جریان ساز و پیشرو باشد.

وی افزود: بی شک سازمان تبلیغات اسلامی در این چهل سال دچار فراز و نشیب‌های بوده اما سعی داشته با همه کمبودها مدافع فرهنگی دینی، قرآنی و ارزشهای انقلاب اسلامی باشد و در همین راستا گام‌های بسیار مؤثری برداشته است که از جمله آن می‌توان به تشکیل خانه‌های قرآنی، تربیت روحانیون مستقر و استقرار در مناطق کم برخوردار، ساخت خانه عالم، تشکیل شورای هیأت و صدور مجوز هیئت، تشکیل کانون مداحان، تشکیل کانون فرهنگی مساجد، تشکیل اتاق‌های فکر نخبگان فرهنگی در قالب هیئت اندیشه ورز، تربیت نخبگان فضای مجازی و راه اندازی سایت‌های مختلف فرهنگی مذهبی و خصوصاً در این دو سال گذشته همراهی با مردم در امر مقابله با کرونا اشاره کرد.

حجت‌الاسلام مهرابی تاکید کرد: در چند سال اخیر با مدیریت حجت‌الاسلام قمی رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی به سمت نخبه پروری و جوان گرایی در تعلیم و تربیت دینی بوده و این مهم امکان پذیر نبود مگر با سعی و تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم این سازمان، که وظیفه خود می‌دانیم قدردان زحمات آنان باشیم.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در رویکرد جدید خود همراه شدن با مردم در حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را در اولویت کار خود قرار داده و بهترین نوع تربیت را بازگشت جامعه به سبک زندگی اسلامی می‌داند که متأسفانه با ماشینی شدن جامعه کم کم به فراموشی سپرده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با تقدیر از همسران کارکنان تبلیغات اسلامی گفت: بی شک همراهی و همگامی شما با همسران تان باعث پیشرفت این نهاد انقلابی شده است و امیدواریم با تشکیل دولت جبهه انقلاب گشایش‌های در برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی صورت پذیرد.

اخبار مرتبط

امام جمعه اردبیل موفقیت دانش‌آموز نخبه اردبیلی را تبریک گفت

حفاظت از مرزهای عقیدتی کار سازمان تبلیغات اسلامی است

مسجد مقدس ترین سنگر حکمرانی محلی با مدیریت برتر مدل امامت

0 نظر

ارسال نظر

capcha