یادداشت|

نفوذ فکری و جنگ ادراکی دشمن در مراکز آموزشی!

نفوذ فکری و جنگ ادراکی دشمن در مراکز آموزشی!

به گزارش سراج24، علی شجاعی؛ در طول تاریخ اسلام، همواره دشمن به دنبال نفوذ و استفاده از عوامل نفوذی خود برای ضربه زدن به تشکیلات سیاسی -اجتماعی مسلمانان بوده است.

پروژه نفوذ در طول دوران جنگ سرد و در تعریف سنتی آن بیشتر به مباحث امنیتی و نظامی و رخنه در مراکز مهم یک کشور معطوف می‌شد که تعبیر جاسوسی نیز برای آن بکار می‌رفت.

اما با گذشت زمان نفوذ ابعاد گسترده‌تری به خود گرفت و بسیار پیچیده‌تر از گذشته به ایفای نقش خود پرداخت.

یکی از مهمترین انقلاب‌های تاریخ که خیلی تلاش شد از همان روزهای آغازین تولد هدف پروژه نفوذ قرار گیرد، انقلاب اسلامی ایران است.

یکی از اقسام نفوذ که با سپری شدن جنگ در کشور مورد توجه دشمن قرار گرفت، نفوذ فکری در محافل آموزشی کشور بود.

دشمن که از طریق رفتار نظامی خود را ناکام می‌دید؛ جنگ ادراکی و در کنار آن نفوذ فکری را پیگیری کرد.

متأسفانه تلاش برای تغییر جایگاه شهید و جلاد که صدای رهبری معظم انقلاب را هم در آورد بر مبنای همین پروژه صورت گرفت.

یکی از حملات وحشیانه‌ای که دشمن در جنگ ادراکی خود انجام داد، تلاش برای وارونه نشان دادن، قهرمان ملی ایرانیان سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی بود که البته با حضور گسترده مردم در مراسم بزرگداشت ایشان، بارها و بارها شکست خورد.

متأسفانه اخیراً در فضای مجازی، توسط برخی که خود را ظاهراً دانشگاهی معرفی می‌کنند این پروژه خائنانه دشمن دنبال می‌شود و کسی که مزدور سازمان اطلاعات خارجی فرانسه بود مورد احترام واقع می‌شود.

این گونه حرکات و اظهارنظرها یقیناً مصداق نفوذ فکری و جنگ ادراکی دشمن است که با آن مقابله می‌شود.

اما باید بدانیم که دشمن به شدت بدنبال نفوذ در افکار و عقاید ملت ما است و بدتر اینکه این پروژه را در دانشگاه‌ها دنبال می‌کند.

پروژه نفوذ علمی و فکری دشمن را در دانشگاه‌ها باید خفه کرد.

اخبار مرتبط

میزان رای ملت است

پایان روشنفکری دینی

شکستن دست های چدنی‌ با روکش مخملی در «گاندو»

0 نظر

ارسال نظر

capcha