مخابرات تهران به مشترکان ADSL خسارت پرداخت کرد

مخابرات تهران به مشترکان ADSL خسارت پرداخت کرد

به گزارش سراج24، کامران کاظمی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: درحال حاضر مشترکان اینترنت پرسرعت دارای سطح خدمات برنز هستند که خسارت بر مبنای آن پرداخت می‌شود.

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران افزود: با توجه به این مصوبه ضریب دسترسی مشترکان در سطح برنز 98 درصد است.

وی درباره قرارداد موافقتنامه سطح خدمات گفت: "SLA" یک قرارداد دو جانبه بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده است که براساس توافق و به منظور تضمین پارامترهای کیفیت خدمات توافق شده، منعقد می‌شود. در این قرارداد باید کیفیت، نحوه اندازه‌گیری تخطی از سطح خدمات و ضمانت‌های اجرایی آن تعیین شود.

او افزود: چنانچه کاهش کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) از پارامترهای تعهد شده در قرارداد بیشتر باشد شامل پرداخت خسارت شده و در زمان بروز مشکل مشترکان می‌بایست با تماس با شماره 2020 نسبت به ثبت مشکل اقدام نمایند.

اخبار مرتبط

فروش اینترنت ۷۵۰۰ تومانی مخابرات در روستاها شروع شد

وضعیت ایران از نظر دسترسی به اینترنت با سرعت بالا/ چه کشورهایی هم رده ما هستند

0 نظر

ارسال نظر

capcha