اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۴۶:۳۳
اذان ظهر ۱۲:۰۳:۱۴
اذان مغرب ۱۹:۰۵:۱۴
طلوع آفتاب ۰۵:۱۸:۴۹
غروب آفتاب ۱۸:۴۶:۰۹
نیمه شب ۲۳:۱۶:۵۱
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۳

نخستین هواپیما پس از لغو تحریم وارد شد

رئیس هیئت مدیره هواپیمایی زاگرس از ورود یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۱۹ به کشور خبر داد.

نخستین هواپیما پس از لغو تحریم وارد شد
به گزارش «سراج24»، عبدالرضا موسوی رئیس هیئت مدیره هواپیمایی زاگرس، افزود: شب گذشته یک فروند هواپیمای ایرباس 319 در راستای نوسازی و توسعه ناوگان هوایی زاگرس وارد کشور شد.

وی با بیان این‌که تا پایان سال 5 فروند هواپیمای دیگر که تولید سال‌های 2003 تا 2007 میلادی هستند وارد کشور می‌شوند، تصریح کرد: البته ورود این هواپیماها به تامین مالی از سوی بانک‌ها بستگی دارد، یکی از گلایه‌های ما در بخش حمل‌ونقل هوایی مسافری کشور این است که ایرلاین‌ها برای خرید هواپیما با چالش‌های داخلی مواجه هتسند.

موسوی با بیان این‌که بانک‌ها هواپیما را به‌عنوان وثیقه قبول نمی‌کنند، بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی باید برای خرید هواپیما سرمایه‌ای دداشته باشند و با آن ملکی را خریداری کنند و آنرا به‌عنوان تضمین در اختیار بانک قرار داده تا بتوانند هواپیما خریداری کنند.

وی با اشاره به این‌که در حرف خیلی از ایرلاین‌ها حمایت می‌شود اما در عمل چیزی دیده نمی‌شود، تاکید کرد: تا پیش از این شرایط کشور غیرعادی بود که خوسبختانه این شرایط عادی شده است، در این وضعیت شرکت‌های هواپیمایی با سرعت بیشتری در مسیر ارتقای استانداردها و کارهای حرفه‌ای حمل‌ونقل هوایی حرکت می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره هواپیمایی زاگرس در ادامه با اشاره به این‌‌که خرید شش فروند هواپیما به تایید سازمان هواپیمایی کشوری رسیده استف بیان کرد: شب گذشته یکی از این هواپیماهای که ایرباس مدل 319 تولید 1196 میلادی بود وارد کشور شد. در صورتیکه بحث منابع مالی 5 فروند دیگر نیز حل شود تا پایان سال این هواپیماها نیز وارد کشور خواهد شد.

موسوی یادآور شد: پیش از این این نوع هواپیما در کشور نبوده و دارای 142 صندلی است که از آن برای مسیرهای کوتاه و فرودگاه‌های دشوار استفاده می‌کنیم.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

https://telegram.me/joinchat/CZFBeDvqGN8ZqY3U3m7RqQ

 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۵
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••