قیمت سکه و ارز
۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۴

درخواست استیلی از مدیرعامل ملوان

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی از مدیرعامل باشگاه درخواست جذب یک مهاجم را کرد.

 درخواست استیلی از مدیرعامل ملوان

به گزارش سراج24،تسنیم نوشت، ملوان روز گذشته (دوشنبه) در حالی با یک گل مقابل تراکتورسازی شکست خورد که آرش افشین و سیدجلال رافخایی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند و فرزاد حاتمی نیز به دلیل آسیب‌دیدگی تعویض شد.

پس از پایان بازی، حمید استیلی سرمربی ملوان با مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه صحبت و از او درخواست کرد که مقدمات جذب یک مهاجم گلزن در خط حمله را فراهم کند. استیلی به مدیرعامل باشگاه گفته که نیاز به جذب مهاجم دارد تا بلکه مشکلات ملوان در خط حمله برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••