وی درباره حاشیههای این تیم از جمله بحث بدهی به رودریگو توزی گفت: متأسفانه در شرایطی که تیم برای صدرنشینی تلاش میکند، این مسائل مطرح میشود. از این قبیل حاشیهها زیاد است که هر هفته به میان میآید اما امیدوارم سبب کسر امتیاز نشود.
فکری در ادامه به تیم نساجی مازندران اشاره کرد و گفت: وضعیت این تیم در لیگ یک خوب است و امیدوارم در بازی آینده با تیم فولاد نوین اهواز که صدرنشین است برنده شود و بتواند شانس صعود خود را بیشتر کند. از استاندار مازندران تقاضا میکنم که با حمایت بیشتر شرایطی را فراهم کند تا آرزوی 20 و چند ساله هواداران برای صعود نساجی به لیگ برتر برآورده شود.



