روزنامه گاردین روز جمعه در گزارشی با اشاره به توان سایبری ایران، مدعی شده است که در حال حاضر تهران کنترل بیش از ۱۶۰۰۰ دستگاه رایانهای در خارج از مرزهای خود را در اختیار دارد.
به گزارش سراج24، روزنامه گاردین روز جمعه در گزارشی با اشاره به توان سایبری ایران، مدعی شده است که در حال حاضر تهران کنترل بیش از ۱۶۰۰۰ دستگاه رایانهای در خارج از مرزهای خود را در اختیار دارد.