اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۵۵:۴۲
اذان ظهر ۱۲:۰۴:۲۳
اذان مغرب ۱۸:۵۹:۵۶
طلوع آفتاب ۰۵:۲۶:۰۹
غروب آفتاب ۱۸:۴۱:۰۸
نیمه شب ۲۳:۱۸:۵۵
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۷

دستاورد مثبت مذاکرات ۵+۱ در صنعت هوایی کشور

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با تأکید بر اینکه فرودگاه‌های مناطق محروم نیازمند ردیف بودجه هستند، از پیگیری برای رفع نقاط ممنوعه پروازی خبر داد و گفت: خرید ۱۰۰ فروند هواپیما و بازسازی ۱۵۰ فروند هواپیما از مواردی است که می‌تواند از نتایج مثبت مذاکرات ۵+۱حاصل شود.

دستاورد مثبت مذاکرات ۵+۱ در صنعت هوایی کشور
‌به‌گزارش سراج24، محمدعلی ایلخانی اظهار داشت: تمام عملکرد هواپیما باید با نظم در سازمان هواپیمایی، شرکت فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی همراه باشد تا از بروز تاخیرات پروازی جلوگیری شود.
 
وی احترام و رعایت سلسله مراتب را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: مراقبت پرواز باید از یک نظام در قالب مقررات داخلی و توصیه‌های بین‌المللی به جا و به‌صورت تلفیقی و پیش‌برنده بهره‌ ببرد.
 
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به فضای مثبت پیش‌آمده در کشور در عرصه بین‌المللی آن را یک فرصت مناسب برای صنعت حمل‌ونقل هوایی عنوان کرد که می‌تواند سر منشاء اتفاقات خوب در این حوزه باشد.
 
ایلخانی خرید ۱۰۰ فروند هواپیما و بازسازی ۱۵۰ فروند هواپیما را از جمله اقداماتی یاد کرد که می‌تواند از نتایج مثبت این مذاکرات حاصل شود و اظهار داشت: باید زیرساخت‌های فرودگاهی را برای این شرایط آماده کنیم و برای موارد مختلف از طرح و دستورالعمل بهره ببریم تا در صورت وقوع، پاسخ مناسبی داشته باشیم.
 
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها کاهش نقاط ممنوعه را از دیگر اقداماتی یاد کرد که شرکت فرودگاه‌ها به دنبال آن است و گفت در این رابطه جلسات مثبتی با مسئولان مربوطه داشته و رایزنی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.
 
وی ‌گفت: اگر قرار به ارتقای سطح علم و دانش باشد، بهتر است با توجه به تخصص مربوطه انجام شود تا بتواند در فعالیت و مسئولیتی که بر عهده فرد قرار گرفته خود را نشان دهد و در این رابطه به‌ویژه در حوزه مراقبت پرواز از توصیه‌ها و داکیومنت‌های ایکائو نباید غافل شد.
 
 
 
منبع: روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••