به گزارش « سراج24»سیدمهدی رحمتی سنگربان استقلال، در مصاف این تیم با ملون و در واکنش به شعار هواداران، با انجام حرکاتی باعث تحریک آنها شد، حرکاتی که طبق عکسهای منتشر شده، بسیار زشت و زننده بود.
انزلیچیها انتظار داشتند که مسئولان کمیته انضباطی، رحمتی را با چند جلسه محرومیت مواجه کنند اما این اتفاق رخ نداد و این دروازه بان تنها با جریمه نقدی 6 میلیون تومانی مواجه شد. در این رابطه شنیده شده دادستان انزلی می تواند وارد عمل شده و رحمتی به دادگاه بکشاند چراکه حرکت او در ملا عام صورت گرفته و دادستان انزلی می تواند از مسیر قانونی رحمتی را دادگاهی کند. اما تاکنون چنین اقدامی از سوی دادستان انزلی صورت نگرفته است.



