قیمت سکه و ارز
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۵
امشب، جلسه رویانیان و عابدینی

مدیرعامل داماش، قائم‌مقام پرسپولیس می‌شود؟

مدیرعامل داماش گیلان گفت که امشب برای حضورش در پرسپولیس با رویانیان جلسه خواهد داشت.

مدیرعامل داماش، قائم‌مقام پرسپولیس می‌شود؟

به گزارش سراج24، امیر عابدینی پیش از شرکت در جلسه امروز(دوشنبه) اتحادیه فوتبال باشگاه‌های ایران درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس به عنوان قائم مقام اظهار داشت: امشب با رویانیان در این رابطه جلسه دارم و صحبت‌هایی در این خصوص انجام خواهیم داد. باید دید چه اتفاقاتی در این جلسه می‌افتد.
 
وی درباره شایعه انحلال داماش گیلان گفت: اگر می‌خواهند منحل کنند، این کار را انجام دهند!
 
عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا اجازه منحل شدن داماش را می‌دهد؟ عنوان کرد: پس از پایان جلسه در این باره صحبت خواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••