اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۴۵:۰۴
اذان ظهر ۱۲:۰۳:۰۴
اذان مغرب ۱۹:۰۶:۰۷
طلوع آفتاب ۰۵:۱۷:۳۹
غروب آفتاب ۱۸:۴۷:۰۰
نیمه شب ۲۳:۱۶:۳۲
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۲

فیلـم های سینمایی و تلویزیونی ویژه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)

فیلم های تلویزیونی و سینمایی « روز حسرت » ، « به سلامت بانو » ،« سندباد 3 »، « تولد یک پروانه »، ،دوشنبه 11 شهریور ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق از شبکه های سیما پخش می شود.

 فیلـم های سینمایی و تلویزیونی ویژه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)

 

به گزارش «سراج24»، فیلم های تلویزیونی و سینمایی « روز حسرت » ، « به سلامت بانو » ،« سندباد 3 »، « تولد یک پروانه »، ،دوشنبه 11 شهریور ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق از شبکه های سیما پخش می شود.
 
شبکه یک سیما
فیلم تلویزیونی« شب های روشن »به کارگردانی مجید مظفری و تهیه کنندگی مجید اوجی ، دوشنبه 11شهریور ماه ساعت16 ازشبکهیک سیما پخش می شود.
 
 
 
در خلاصه داستان فیلم آمده: زن و شوهر جوانی که فرزند 5 ساله خود را از دست داده اند تلاش می کنند تا دوباره به شرایط عادی زندگی بازگردند.
 
فلورا سام، حسن جوهرچی، سیاوش طهمورث و آناهیتا نعمتی درفیلم تلویزیونی «شب های روشن» به ایفای نقش پرداخته اند .
 
***********************************
 
شبکه دو سیما
 
فیلم تلویزیونی « به سلامت بانو » به کارگردانی مرتضی متولی و تهیه کنندگی عباس رافعی، ساعت 1 بامداد روز دوشنبه 11شهریور از شبکه دو سیما پخش می شود .
 
در این فیلم خواهید دید: زنی که فیلمبردار مجالس است و زندگی حرفه ایش سرشار از شادی است ، در می‌یابد که به علت تومور مغزی چند ماهی دیگر زنده نمی ماند . در ادامه وی سعی می کند با توکل کارهای عقب مانده زندگی اش را به سرانجام برساند و ...
 
زنده یادعسل بدیعی، مریم سعادت و آرش تاج در فیلم تلویزیونی « به سلامت بانو » بازی کرده اند.
 
***********************************
 
انیمیشن « سندباد 3 » دوشنبه11شهریور ماه ساعت 8 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
 
***********************************
 
فیلم سینمایی « تولد یک پروانه » به کارگردانی مجتبی راعی دوشنبه 11 شهریور ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.
 
یاشار محمودی، رحیم جهانی، محمود نظرعلیان، محمد ناجی، سپیده کفشدوز جباری و رخشنده زیرک در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.
 
فیلم سینمایی « تولد یک پروانه » شامل سه فصل است. فصل اول : تولد. آقا اسماعیل با زن بیوه ای که یک پسر و یک دختر دارد ازدواج می کند و منتظر به دنیا آمدن فرزندش است، اما همسرش موقع وضع حمل از دنیا می رود. مرد که تا به حال با پسر نوجوان زنش ارتباط خوبی نداشته با او دوست می شود و پسر هم سعی می‌کند او را تسلی دهد.
 
فصل دوم: راه. ماندنی پسربچه ای که نذر دارد به امامزاده برود و برای شفای مادربزرگش دعا کند، با زحمت بسیار همراه اهالی روستا به امامزاده می رسد. در امامزاده با دیدن خادم آن جا، کربلایی محمد درمی یابد که قبل از رسیدن به امامزاده مورد لطف قرار گرفته است.
 
فصل سوم: پروانه. یک معلم قرآن به روستایی آمده تا بچه ها را آموزش قرآن دهد. پیشگویی های معلم در مورد مسائل مختلف مردم و روستا چندین بار درست در می آید و وقتی سیل روستا را تهدید می کند روستاییان از معلم می خواهند که با دعا سیل را برگرداند، اما معلم تلاش می کند به مردم بفهماند او توانایی هر کاری را ندارد و باید از راه دیگری جلوی سیل را بگیرند
 
***********************************
 
فیلم سینمایی « کشتی آنجلیکا » به کارگردانی محمد بزرگ نیا ، دوشنبه 11 شهریور ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود .
 
در این فیلم بازیگرانی چون عزت الله انتظامی، داریوش ارجمند و مرحوم مهدی فتحی حضور داشتند.
 
قصه این فیلم در خصوص کشتی غرق شده ای به نام آنجلیکا است که بار آن از طلا و نقره بوده و افرادی سعی بر خارج کردن این محموله ها را دارند.
 
***********************************
 
شبکه سه سیما
 
قسمت اول فیلم تلویزیونی « جابربن حیان » به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمد تقی انصاری ، یکشنبه 10 شهریور ماه ساعت 17 از شبکه سه سیما پخش می شود .
 
در این فیلم خواهید دید: با تنگ شدن عرصه بر علویان خراسان، جابربن حیان دانشمند و شیمی‌دان ایرانی ناگزیر راهی بصره می‌شود و در منزل یکی از بزرگان آن دیار به نام عنوان، که از یاران امام صادق (ع) است، ساکن می‌شود. زمانی که حاکم بصره از بهره‌برداری از جابر ناامید می‌شود او را به زندان می‌اندازد. جابر با همراهی راهزنی به نام زبیر، که دلباخته زلفا دختر عنوان است، از زندان می‌گریزد. عنوان و دخترش نیز که از جانب حاکم احساس خطر می‌کنند با آنها همراه می‌شوند و همگی راهی کوفه می‌شوند. زبیر که برای انتقام گرفتن از یاران خیانتکارش از آنها جدا شده است، توسط حکومتیان دستگیر می‌شود و حاکم با گروگان گرفتن خانواده‌اش سعی می‌کند او را ...
 
اکبر عبدی، اردشیر ارجمند و حسن جوهرچی از جمله بازیگران این فیلم می باشند.
 
گفتنی است، قسمت دوم فیلم تلویزیونی « جابربن حیان » دوشنبه ساعت 19 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
 
***********************************
 
فیلم تلویزیونی « ظهر آبی » به کارگردانی سعید عالم زاده و تهیه کنندگی محمد کالی پور، دوشنبه 11 شهریور ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما پخش می شود .
 
در این فیلم خواهید دید: آذین بهادر، نویسنده ای که همراه دختر و همسرش صبا رستگار به مسافرت رفته است، در اثر تصادف، به کما می رود. خانم رستگار که از تصادف جان سالم به در برده، بعد از به هوش آمدن متوجه می شود دخترش فوت کرده و همسرش نیز دچار مرگ مغزی شده است. دکتر معالج آذین سعی می کند رضایت صبا را برای اهدای اعضای همسرش به دست بیاورد صبا ابتدا با این امر مخالفت می کند اما...
 
پژمان بازغی، روناک یونسی، سید جواد هاشمی و ناصر ممدوح در فیلم تلویزیونی « ظهر آبی » به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده اند .
 
***********************************
 
فیلم تلویزیونی « سپیده » به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی ، دوشنبه 11شهریور ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .
 
این فیلم از تولیدات سال 1390 مرکز سیما فیلم، قصه زن و شوهری را روایت می‌کند که یکدیگر را عاشقانه دوست دارند اما در مقطعی زن متوجه می‌شود که بیمار است و چیزی به پایان عمرش باقی نمانده به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تا صاحب فرزند شود و از این طریق از ...
 
**********************************
 
شبکه چهار سیما
 
فیلم تلویزیونی « انگشتر » به کارگردانی سیدجمال سید حاتمی و تهیه کنندگی کامران مجیدی دوشنبه 11 شهریور ماه ساعت 11 در قالب جشنواره فیلم های تابستانی از شبکه چهار سیما پخش می شود .
 
در خلاصه داستان فیلم با بازی امیر جلیلی، عیسی یونسی، بهرام ابراهیمی و سودابه بیضایی آمده : یونس دانشجوی عمران است که با موتور به عنوان پیک کار می کند . او در یکی از روزها کنار راه آهن یک انگشتر پیدا می کند و در همان روز یک ماشین به موتور او می زند. موتور او کاملاً از بین می رود . راننده ماشین به نام حاج حسین پشت فرمان دچار حمله قلبی شده و یونس او را ...
 
***********************************
 
فیلم تلویزیونی « اشک انار » به کارگردانی فیاض موسوی و تهیه کنندگی حسین مروی ، دوشنبه 11 شهریور ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.
 
در این فیلم با بازی کتایون امیر ابراهیمی خواهید دید: عابد دانشجوی هنرهای تجسمی در جستجوی تحقیق در آثار یک استاد قلم زنی با آخرین شاگرد او آشنا می شود. و برای ایده گیری سبک استاد به عنوان شاگرد به کارگاه او می رود. عابد در کنار آموزش سبک استاد سلوک اخلاقی استاد را نیز فرا می گیرد. در این میان سوءتفاهمی با بعضی از افراد پیدا می کند که ...
 
***********************************
 
شبکه تهران
 
فیلم سینمایی « تیک تاک » به کارگردانی محمدعلی طالبی و با بازی سعید قرایی ، حسن قاسمخانی ، عباس صادقی نژاد، نگین صدق گویا و شیرین بینا ، دوشنبه 11 شهریور ماه ساعت 9:15 از شبکه تهران پخش می‌شود.
 
در این فیلم خواهید دید: مادر حسن برای تشویق فرزندش، که در کلاس دوم دبستان درس می خواند، ساعتی را که یادگار شوهرش است به معلم می سپارد تا به حسن بدهد. سعید ساعت حسن را در کیف خود می گذارد و معلم پس از بازگرداندن آن به حسن از او می خواهد که دیگر ساعت را سر کلاس نیاورد. وجود ساعت موجب می شود که بین حسن و سعید دوستی و صمیمیت به وجود بیاید. حسن ساعتش را به سعید امانت می دهد و او آن را به پدربزرگش نشان می دهد. پیرمرد به تصور این که در مدرسه ساعت را به سعید جایزه داده اند آن را در گنجه قدیمی اش پنهان می کند. سعید و حسن کوشش می کنند ساعت را از گنجه درآورند، اما...
 
 
***********************************
 
فیلم تلویزیونی « چراغ خاموش، چراغ روشن » دوشنبه 11 شهریور ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران سیما پخش می­شود.
 
این فیلم به روایت بخشی از زندگی چند مرد جوان می‌پردازد که هر کدام از آنها به نحوی با وقایع داستان پیوند می‌خورند و محوریت موضوع، به ایام محرم و اربعین حسینی برمی‌گردد و در حقیقت بیان‌کننده تأثیر ایمان و اعتقاد و خصوصاً تأثیر ایام سوگواری حضرت اباعبداله (ع) در تحول جوانان می‌باشد و همین تأثیرات است که باعث می‌گردد شخصیت‌های جوان داستان با انگیزه‌های متفاوت به گونه‌ای جالب و تصادفی سرانجام به نقاط مشترکی برسند و دچار تحولاتی گردند.
 
سیاووش طهمورث، کاظم افرندنیا، کیهان ملکی، رامتین خداپناهی، مهدی امینی‌خواه و فریده دریامج « چراغ خاموش، چراغ روشن » به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی سعید منتظرالمهدی از تولیدات سال 87 بازی کرده اند .
 
***********************************
 
فیلم سینمایی « قدمگاه » به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور ، دوشنبه 11 شهریور ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش خواهد شد .
 
در خلاصه داستان فیلم آمده: رحمان پسری سرراهی است که از همان کودکی در روستا زندگی کرده و بزرگ شده است. هر سال در نیمه شعبان او برای ادای نذر ده ساله اش ـ که امسال آخرین سال آن است ـ راهی قدمگاه می شود. اما با رسیدن به این زیارتگاه رحمان خوابی می بیند که زندگی او را متحول می کند. او برای یافتن پدر و مادرش دوباره به روستا برمی گردد. روستاییان با دیدن رحمان آشفته می شوند و سعی می کنند ...
 
رضا کیانیان ، فرامرز صدیقی ، محمدرضا داوودنژاد و بابک حمیدیان در فیلم سینمایی « قدمگاه » به تهیه‌کنندگی محمدرضا تختکشیان نقش آفرینی کرده اند.
 
***********************************
 
شبکه شما
 
فیلم تلویزیونی « دعوت » به کارگردانی سید مجتبی اسدپور و تهیه کنندگی حسین حقائی صرمی ، دوشنبه 11 شهریور ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.
 
در خلاصه داستان فیلم آمده : مرضیه همسر رحمان صالحی دچار فراموشی است، او با همسرش از شهر بم برای زیارت به قم آمده و در بدو ورود و پیش از اسکان گم می شود. مرضیه سوار بر ماشینی کرایه ای می شود که راننده اش مسعود است وکیفش را در ماشین او جا می گذارد؛ کیفی که محتوای آن کارت بانک آن ها و مقداری پول نقد است ، مسعود زندگی فقیرانه ای دارد و برای برداشت ازکارت بانک که رمزش را بر اثر اهمال مرضیه متوجه شده ، وسوسه می شود.
 
***********************************
 
شبکه آموزش
 
فیلم تلویزیونی « در دنیای بهتر » به کارگردانی سوزانه بایر و تهیه کنندگی سیسه گراوم یورگنسن دوشنبه 11 شهریور ماه ساعت 11 از شبکه آموزش پخش می شود .
 
داستان فیلم با بازی میکائیل پرسبرنت، ویل جانسون و ادی کیمانی از این قرار است که : پسری به نام کریتسین بعد از مرگ مادرش همراه با پدر خود به خانه مادربزرگ که در شهر دیگری می رود. روز اول مدرسه او شاهد اذیت و آزار پسری هم سن خود به نام الیان توسط تعدادی از بچه های شرور می شود. بر حسب اتفاق وقتی وارد کلاس جدیدش می شود متوجه می شود که آنها در همان کلاس هستند و....
 
« در دنیای بهتر » محصول سال 2010 دانمارک و سوئد در ژانر خانوادگی ساخته شده است.
 
***********************************
 
شبکه پویا
 
انیمیشن « دلفین کوچک » به کارگردانی ادواردو شولدت دوشنبه 11 شهریور ماه ساعت 21 به روی آنتن شبکه پویا می رود .
 
قصه این انیمیشن موفق درباره دلفین جوانی است که در آب‌های اقیانوس با مشکلات و چالش‌های متعددی روبروست و او که می‌خواهد به رویاهایش جامه عمل بپوشاند، راهی یک سفر ماجراجویانه می‌شود.
 
***********************************
 
شـبـکـه نمـایـش
 
 
فیلم سینمایی و تلویزیونی « بهار » ، « بچه های ابری »، « راه های زندگی » ، « گوی مرگ » و « آغاز سحر » دوشنبه 11 شهریور ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۵
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••