به گزارش سراج24، منصور ابراهیمزاده، سرمربی جدید راهآهن قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا در سیزدهمین دوره لیگ برتر هدایت راه آهنیها را برعهده داشته باشد.
پیش از این علی دایی با باشگاه راهآهن قرارداد امضا کرده بود اما بعد از پیشنهاد پرسپولیس به این تیم پیوست.



