اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۴۳:۳۵
اذان ظهر ۱۲:۰۲:۵۵
اذان مغرب ۱۹:۰۷:۰۰
طلوع آفتاب ۰۵:۱۶:۳۰
غروب آفتاب ۱۸:۴۷:۵۰
نیمه شب ۲۳:۱۶:۱۳
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۶
عبدالرضا اکبری:

این روز‌ها تئاتر ما بیشتر تجربی و کارگاهی شده و جنبه روخوانی دارد

در تئاتر همه هنر‌ها مانند لباس، گریم، صورت گری، موسیقی، طراحی صحنه را می‌بینید، اما این روز‌ها تئاتر ما بیشتر تجربی و کارگاهی شده و جنبه روخوانی دارد.

این روز‌ها تئاتر ما بیشتر تجربی و کارگاهی شده و جنبه روخوانی دارد

به گزارش سراج24، عبدالرضا اکبری بازیگر و کارگردان در خصوص کار‌های اخیر خود گفت:در این مدت پیشنهاد‌هایی داشتم که متاسفانه موضوعات و نقش‌های تکراری بودند.

وی افزود:توقع دارم حرکت رو به جلو داشته باشم اما هیچ ارتقایی در نقش‌های پیشنهادی نمی‌بینیم از این رو ترجیح می‌دهم کار نکنم.

این بازیگر با اشاره به فعالیت‌های اخیر خود ادامه داد:  نمایش «زن نیک ایالت سچوان» اقتباس آزاد از نمایشنامه برتولت برشت را کارگردانی می‌کنم که در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود. در این نمایش محمود راسخ فر، پندار اکبری، فریبا دستوار، امیرحسین انصافی و.. حضور دارند.

اکبری پیرامون قصه این نمایش بیان کرد:قصه این نمایش درباره بچه‌های خیابان است که پشتوانه‌ای ندارند، نام نمایشنامه و اسامی شخصیت‌ها در اثر برتولت برشت در این نمایش حفظ شده است و تنها شخصیت‌های آن فانتزی و کاریکاتوری شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال‌ها قبل کارگردانی تئاتر می‌کردم، اما به دلیل کار تصویر مدتی وقفه داشتم، گفت: کارگردانی نمایش «درخونگاه» و «شال و انگشتر» را در کارنامه دارم.

بازیگر آنام درباره مخاطبان تئاتر بیان کرد:تماشاچی تئاتر را دوست دارد، اما به شرطی که نمایش حرفی برای گفتن داشته باشد قصه به زندگی آدم‌ها نزدیک باشد، بازیگران و تیم قوی نمایش را همراهی کنند.

وی افزود: شما در تئاتر همه هنر‌ها مانند لباس، گریم، صورت گری، موسیقی، طراحی صحنه را می‌بینید، اما این روز‌ها تئاتر ما بیشتر تجربی و کارگاهی شده و جنبه روخوانی دارد.

اکبری گفت: تماشاچی علاقمند به دیدن نمایش‌های خوب است و ما باید شرایطی مثل قیمت بلیت، تبلیغات گسترده را برای آن‌ها فراهم کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۵
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••