قیمت سکه و ارز
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۵
مدیر گمرک خوی مطرح کرد

افزایش ۱۸ درصدی صادرات از گمرک خوی

مدیر گمرک خوی گفت: ارزش دلاری صادرات کالا از گمرک خوی ۱۸ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۱۸ درصدی صادرات از گمرک خوی

به گزارش سراج24، شهریار جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معافیت‌های مالیاتی، سیاست‌های حمایتی دولت از صادرکنندگان و سرمایه‌گذاران، ارائه تسهیلات و نیز رفع مشکلات گمرکی از عواملی محسوب می‌شوند که بر میزان صادرات کشور اثر می‌گذارند.

مدیر گمرک خوی با اشاره به صادرات از این گمرک افزود: بیش از 23 هزار تن کالا به ارزش 16 میلیون دلار در 11 ماه گذشته از گمرک خوی صادر شده است.

جعفری تصریح کرد: این میزان صادرات در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته از لحاظ وزن و ارزش به ترتیب شش و 18 درصد افزایش دارد.

مدیر گمرک خوی گفت: میانگین ارزش دلاری هر تن کالای صادر شده از گمرک خوی در 11 ماه گذشته  676 دلار برآورد شده است.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••