تخت روانچی:

مخالفت با تعلیق

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای با اعلام مخالفت ایران با تعلیق تحریم ها اظهار داشت:همه تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران باید از روز اجرای توافق هسته ای احتمالی برداشته شود.

به گزارش سراج24،به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، مجید تخت روانچی در گفتگو با خبرنگار این شبکه گفت: حریم ها به نظر ما، ناعادلانه و غیرقانونی است .

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ادامه داد: یکی از اهداف مذاکرات از همان ابتدا، برداشته شدن این تحریم های غیرعادلانه بوده است. ما با طرف مقابل درخصوص برداشته شدن این تحریمها در حال رایزنی بوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه باید همه تحریم ها برداشته شود و نه اینکه به حال تعلیق دربیاید اظهار داشت: هدف مذاکرات برداشتن تحریمها است. ما انتظار داریم همه تحریمهای تجاری و مالی و اقتصادی از روز اجرای توافق، که ایران به تعهداتش عمل کند، پایان یابد. باید از همان روز همه تحریمهای مالی و اقتصادی پایان یابد.

 روانچی تاکید کرد: همه تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران باید از روز اجرای توافق هسته ای احتمالی برداشته شود.

منبع:مهر

اخبار مرتبط

نه دیداری با گروسی داشتیم نه توافقی برای بازدید آژانس از تاسیسات اتمی

اولویت جمهوری اسلامی؛ صیانت از حقوق ملت ایران است/ عبور از خطوط قرمز رهبری پذیرفتنی نیست

غریب آبادی از توافق درخصوص ترتیبات مذاکرات آتی خبر داد