با حضور در شهرستان ملارد

سفر رئیس‌جمهور به غرب استان تهران آغاز شد

رئیس‌جمهور در سفری یک‌روزه وارد غرب استان تهران شد.
به گزارش سراج24، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت در میان استقبال مردم وارد غرب استان تهران شد.
این سفر به شهرستان‌های شهریار، ملارد و شهر قدس صورت می‌گیرد.
رئیس‌جمهور در آغاز این سفر با حضور در مجموعه ورزشی شهید ثمری با مردم این سه شهرستان دیدار و در جمع آنان سخنرانی خواهد کرد.
دیدار عمومی با مردم منطقه، جلسه با ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولان سه شهرستان و برگزاری نشست خبری برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به شهرستان‌های ملارد، قدس و شهریار است.
بهره‌برداری از مجموعه تجاری، اسلامی اندیشه از دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به شهرستان‌های غربی استان تهران است.
منبع:تسنیم
اخبار مرتبط

مترو تهران به بیمارستان‌های پایتخت متصل می‌شود

هیمنه روانی دشمن درهم شکسته است/ ضرورت مقابله با سوءاستفاده‌های اقتصادی

آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در جنگ