قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

داعش ترجمه اسلام آمریکایی است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه حکومت جمهوری اسلامی ایران حکومت خدا بر مردم است و در آن قوانین الهی جاری است، گفت: داعش ترجمه اسلام آمریکایی است.

به گزارش سراج24،حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب‌الله حسنی بعد از ظهر امروز در یادواره 292 شهید بخش سنگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گیلان، اظهار کرد: در دنیا شاهد سه نوع حکومت مردم بر مردم، حکومت اقلیت بر اکثریت و حکومت خدا بر مردم هستیم.

وی با بیان اینکه حکومت مردم بر مردم حکومتی است که مردم به صورت جمعی علیه حکومتی برمی‌خیزند و آن را منقرض می‌کنند، افزود: در حکومت اقلیت بر اکثریت نیز حکومت‌های کمونیستی و سوسیالیستی شکل می‌گیرد که سقوط حاصل اینگونه حکومت‌ها است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: حکومت جمهوری اسلامی ایران حکومت خدا بر مردم است و در آن قوانین الهی جاری بوده و حاکمیت الهی انقلاب اسلامی اصلح‌ترین نظام حکومتی جهان است.

حسنی با بیان اینکه حکومت خدا بر مردم حکومتی است که از توان و منطق انسان فراتر است، افزود: این حکومت به دست انسان نوشته نشده و دست پروده انسان نیست و 10 هزار سال از آن بگذرد قانون‌اش هدایت کننده انسان‌ها بوده و قانون قرآن اینچنین است.

وی با اشاره به اینکه قانون قرآن هدایت‌ کننده و راهنمای همه انسان‌ها است و آنها را از ظلم نجات می‌دهد، گفت: از 60 کشور جهان در اربعین مسلمانان به عراق و کربلا سفر کردند و پیر، جوان، زن، مرد و کودک بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها و ناتوانی برای حضر در این مراسم بزرگ به سمت عراق حرکت کردند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تاکید کرد: در این حرکت بزرگ انبار پر از مهمات داعش و داعشی جرات رو به رو شدن تا شعاع چند کیلومتری به مرقد امام حسین(ع) را نداشت و 20 میلیون جمعیت در کربلا جمع شدند و عزاداری کردند.

حسنی با بیان اینکه آتش عشق به اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) با رفتارهای داعش و داعشی‌ها خاموش نمی‌شود بلکه برافروخته‌تر می‌شود زیرا این منطق خدایی است، گفت: داعش ترجمه اسلام آمریکایی است.

وی با بیان اینکه تعداد شهدای انقلاب اسلامی ایران بیش از 222 هزار شهید از دوران قبل از انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای ترور و عملیات‌های مختلف است، تصریح کرد: منطق و منشور انقلاب اسلامی ما به دست امام راحل و مقام معظم رهبری و قرآن است و دنیا را اینگونه به زانو در آورده است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: دشمن با توطئه‌ها و تحریم‌های خود سعی کرد کشور را متوقف کند اما مقاومت مردم ولایت‌مدار ایران سبب شد تا برابر این ناملایمت‌ها ایستادگی کنند.

حسنی با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان اگرچه سرعت را کم کرد اما نتوانست سبب تقویت پیشرفت‌های ایران شود، خاطرنشان کرد: یادوراه شهدا برای تحکیم رابطه ما با شهدا است و گرنه شهدا نیازی به برگزاری یادواره ندارند ما هستیم که باید با تاسی به سیره شهدا راه درست را از غلط تشخیص دهیم و باید در زیر این پرچم الهی به مولایمان اقتدا کنیم که زضایت خدا در این است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشا و درس‌آموز است

توضیحات قالیباف درباره نحوه رسیدگی به جداول بودجه در جلسه غیرعلنی مجلس

انسداد مرزهای شرقی کشور در اولویت است