نوبخت: افراد تصمیم گیر در اطراف رئیس‌جمهور زیادند

سخنگوی دولت با اشاره به سفر استانی رئیس‌جمهور به خوزستان گفت: سفر استانی به خوزستان با سفرهای استانی دولت‌های قبل تفاوت‌هایی داشت که از جمله آنان شنونده بودن دولت بود.

به گزارش « سراج24»، محمد باقر نوبخت،سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز و در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای نخستین سفر استانی رئیس‌جمهور پرداخت.

*دولت در سفر به خوزستان «شنونده» بود

سخنگوی دولت با اشاره به سفر استانی رئیس‌جمهور به خوزستان گفت: سفر استانی به خوزستان با سفرهای استانی دولت‌های قبل تفاوت‌هایی داشت که از جمله آنان شنونده بودن دولت بود.

وی اظهار داشت: رسانه‌ها به خوبی توانستند حجم استقبال مردمی از روحانی رانشان دهند.

*روحانی 30 سفر مجازی داشت

نوبخت با بیان اینکه در این سفر به جای اینکه مردم به زحمت بیفتند و در خیابان‌ها جمع بشوند ترجیح دادیم که گروه‌های مرجع بیایند و حرف‌هایشان را به رئیس‌جمهور بزنند،گفت: رئیس‌جمهور به 30 نقطه استان سفر مجازی کرد و مدارس نیز تعطیل نشد.

سخنگوی دولت اظهار داشت: اعضای ستاد انتخاباتی روحانی را ساماندهی می‌کنیم تا بر نحوه اجرای طرح‌های مصوب در سفرها نظارت داشته باشند.

*انتقاد دوباره از عملکرد صدا و سیما

وی با اشاره به استقبال مردم از روحانی و اینکه مردم کیلومترها دنبال خودرو رئیس‌جمهور می‌دویدند از عملکرد صدا و سیما انتقاد کرد و گفت: رسانه ملی برخی استقبال‌ها را خوب پوشش نداد.

*افراد تصمیم گیر در اطراف رئیس‌جمهور زیادند!

در ادامه برنامه یکی از خبرنگاران صدا و سیما در پاسخ به انتقاد نوبخت به رسانه‌ ملی گفت:دولتی‌ها دوربین شبکه خبر را در برخی برنامه‌ها راه ندادند، افراد تصمیم گیر در اطراف رئیس‌جمهور زیاد بودند و بی برنامه‌گی در این برنامه موج می‌زد.

اخبار مرتبط

ارسال ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی

هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا