«شوشتری» رئیس دفتر قالیباف می‌شود

سید محمد جواد شوشتری به احتمال زیاد رئیس دفتر محمد باقر قالیباف در شهرداری تهران می‌شود.
 

به گزارش سراج24 به نقل از فارس یک منبع آگاه گفت که سید محمد جواد شوشتری به احتمال زیاد رئیس دفتر شهردار تهران می‌شود.

این مقام مطلع ادامه داد: به احتمال زیاد فیضی که قبلا رئیس دفتر شهردار تهران بود دوباره به سازمان بازرسی بر می گردد؛ البته فیضی همزمان هم رئیس دفتر و هم رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران بود.

وی بیان کرد: قبلا نیز شوشتری سمت معاون دفتری هم داشته است.

اخبار مرتبط

ایران به هرگونه تجاوز با قاطعیت و بدون درنگ پاسخ می‌دهد

آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در جنگ