پاسخ قاطع نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا

نیروی دریایی سپاه درپاسخ به تجاوز آمریکا، نقاط استقرار ارتش تروریستی این کشور در منطقه را مورد اصابت قرار داد.

به گزارش سراج24؛ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: «به‌دنبال نقض آتش‌بس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمان‌شکن آمریکا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به‌بهانه‌های ممانعت از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد.

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش تروریستی آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.

بر اساس بند 5 تفاهم‌نامه اسلام‌آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ لکن آمریکا با تحریک جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود که پاسخ لازم داده شد و من‌بعد چنین خواهد بود، در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما گسترده‌تر از این خواهد بود.»

اخبار مرتبط

ایران مسیر مجاز عبور از تنگه هرمز را تعیین می کند