حزب‌الله:

رژیم صهیونیستی آتش‌بس را آشکارا نقض کرد

حزب‌الله اعلام کرد: رژیم صهیونیستی امروز به‌طور آشکار آتش‌بس را نقض کرده است.

به گزارش سراج24؛ مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: نظامیان دشمن گروهی از شهروندان را در محله الدیر در نبطیه به گلوله بستند که این حمله منجر به شهادت دو شهروند شد که یکی از ‌آنها کارمند شهرداری بود، چند شهروند دیگر هم زخمی شدند.

حزب‌الله تصریح کرد: این تجاوز رژیم صهیونیستی به النبطیه الفوقا نقض آشکار توافق آتش‌بس است، این در حالی است که مقاومت تاکنون به آن پایبند بوده است.

اخبار مرتبط

ایران بدون حل پرونده لبنان هیچ توافقی را با آمریکا نمی‌پذیرد

ادعای تروریست های صهیون برای بررسی عقب‌نشینی از جنوب لبنان

نعیم قاسم: ایران مقتدرتر از همیشه ظاهر شد