آماده پاسخ هستیم؛

قالیباف: تهدید آمریکا را به جایی حساب نمی‌کنیم

رئیس مجلس به تهدیدات آمریکایی‌ها واکنش نشان داد و گفت: ما تهدیدهای آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم.

به گزارش سراج24؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به لفاظی رئیس‌جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

"با خودشان فکر نمی‌کنند که اگر تهدیدهایشان نتیجه‌ای داشت، به استیصال امروز نمی‌رسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم.

بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند، نیروهای مسلح ما آماده‌اند تا به نحوی دیگر پاسخ‌شان را بدهند. هر چه حرف بزنند، این ماییم که عمل می‌کنیم."

اخبار مرتبط

قالیباف: ایران نشان داد دوران تحمیل اراده بر ملتهای مستقل گذشته است

نه دیداری با گروسی داشتیم نه توافقی برای بازدید آژانس از تاسیسات اتمی

اولویت جمهوری اسلامی؛ صیانت از حقوق ملت ایران است/ عبور از خطوط قرمز رهبری پذیرفتنی نیست