قالیباف و عراقچی عازم سوئیس شدند

قالیباف و عراقچی در هیئت ایرانی «میناب 168» راهی سوئیس شدند.

به گزارش سراج24؛محمدباقر قالیباف رئیس و سیدعباس عراقچی وزیر خارجه، علی باقری معاون بین الملل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت ایران،کاظم غریب‌آبادی و اسماعیل بقائی معاونین وزیرخارجه و ... اعضای هیئت اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند که عازم سوئیس شدند.

بنابر اعلام بقائی سخنگوی هیئت مذاکره‌کننده «میناب 168»، این سفر جهت پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل است و هر توافق و تفاهمی وقتی محک می‌خورد که زمان اجرای آن رسیده باشد.‌

بقائی تاکید کرد: باتوجه به تجربه‌ای که از بدعهدی طرف مقابل داریم باید به‌صورت جدی تعهدات آن‌ها را مطالبه کنیم.

اخبار مرتبط

بازتاب پیامدهای جنگ علیه ایران در رسانه‌های جهان

کار روی جزئیات توافق ایران و آمریکا آغاز شده است

دروغ ترامپ در مورد الزام واردات محصولات آمریکایی