پزشکیان:

مقابل هیچ تهدیدی عقب‌نشینی نخواهیم کرد

رئیس جمهور گفت: با اقتدار از حقوق ملت دفاع می‌کنیم و در برابر هیچ تهدیدی عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

به گزارش سراج24؛ مسعود پزشکیان رئیس جمهور در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی در رابطه با تحولات ۲۴ ساعت اخیر و حمله کشورمان به ٰسرزمین های اشغالی، اظهار کرد: ‏اولویت ما امنیت ملی و آرامش مردم است. با اقتدار از حقوق ملت دفاع می‌کنیم و در برابر هیچ تهدیدی عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی افزود: دیپلماسی و دفاع دو بال قدرت ملی‌اند؛ نه میدان را ترک کرده‌ایم و نه میز مذاکره را. به امید خدا با وحدت و عقلانیت ایران از این آزمون نیز سربلند عبور خواهد کرد. 

اخبار مرتبط

بنای دولت پیگیری حقوق ملت ایران و تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای است

اثربخشی مذاکرات به میزان پایبندی به تعهدات بستگی دارد

توسعه صنایع آب‌بر در مناطق دچار تنش آبی ممنوع است