قوه قضاییه:

کشت گیاهان مخدر مطلقاً ممنوع و جرم است

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامکی اعلام کرد:کشت گیاهان مخدر از جمله خشخاش به موجب قانون مطلقاً ممنوع و جرم بوده است.

به گزارش سراج24؛ پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بشرح زیر است:

«کشت گیاهان مخدر از جمله خشخاش به موجب قانون مطلقاً ممنوع و جرم بوده و مرتکب با توجه به اهمیت و تکرار جرم به مجازات‌های قانونی محکوم خواهد شد.»

اخبار مرتبط

اموال متهمان پس از احراز مالکیت مصادره می‌شود

۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند

برای نخستین بار ۱۳۹ محکوم به مجازات سلب حیات و اعدام مشمول عفو شدند