عضو کنگره فاش کرد:

پنتاگون 39 هواپیما در جنگ علیه ایران از دست داد

یک عضو کنگره فاش کرد که ارتش تروریست آمریکا 39 هواپیما در جنگ علیه ایران از دست داد.

به گزارش سراج24 به نقل از آناتولی، اد کیس، نماینده دموکرات کنگره آمریکا، با استناد به گزارش یک نشریه نظامی آمریکا در اظهاراتی که بیانگر اعتراف به توان پدافندی مقتدرانه ایران در برابر متجاوزان آمریکایی صهیونیستی است،‌گفت که ایالات متحده از زمان آغاز جنگ علیه ایران در 28 فوریه، 39 هواپیما را از دست داده است.
 
وی گفت: طبق گزارش وبگاه وار زون، 39 هواپیما را(در جریان جنگ تروریستی علیه ایران) از دست داده‌ایم.
 
به گفته این سناتور آمریکایی،10 فروند هواپیمای دیگر ارتش تروریست آمریکا نیز آسیب دیدند.

اخبار مرتبط

«درد در برابر درد» | ترورهای سیاسی در جنگ رمضان را چگونه پاسخ دادیم؟

شمارش معکوس خروج منطقه از بحران آغاز شد؟

چگونه ایران برتری پهپادی آمریکا را به چالش کشید