عراقچی:

از حمایت روسیه از مسیر دیپلماسی استقبال می‌کنیم

وزیر امور خارجه ایران پس از سفر به روسیه در پیامی از حمایت روسیه از مسیر دیپلماسی استقبال کرد.

به گزارش سراج24؛ سید عباس عراقچی پس از سفر به روسیه در ایکس نوشت: «درشرایطی که منطقه در حال گذار از تحولات عمده و تعیین‌کننده‌ای است، خوشبختانه تعامل ما با روسیه در عالی‌ترین سطح ادامه دارد.

تحولات اخیر عمق و استحکام شراکت راهبردی ما را به‌خوبی نشان داده است. هم‌چنان‌که روابط ما در حال گسترش است، ما قدردان همبستگی موجود هستیم و از حمایت روسیه از مسیر دیپلماسی استقبال می‌کنیم.»

اخبار مرتبط

عراقچی با نخست‌وزیر و رئیس جمهور پاکستان دیدار کرد

دستگاه دیپلماسی پیام رهبر انقلاب را چارچوب مذاکره قرار دهد

دیپلماسی و میدان در خدمت تامین حقوق ملت ایران است