با حضور اساتید مطرح کشوری واستانی در قم:

مهارت افزایی زائرین اربعین حسینی در بازنمایی اربعین در رسانه ها

در دوره آموزشی «وبینار» تکنیک‌های رسانه‌ای با هدف توانمندسازی و مهارت افزایی زائرین اربعین حسینی به موضوعاتی با تمرکز بر پیاده روی اربعین پرداخته می‌شود.

به گزارش سراج24، عالمی مسئول آموزش مدرسه آیات قم گفت: پیاده روی اربعین حسینی، به عنوان بزرگترین تجمع و پیاده روی بشری، نمادی از تجلی توحید فطری به واسطه مغناطیس حسینی است.

وی اظهار داشت: در دوره آموزشی «وبینار» که  یک روزه ویژه زائران رسانه ای اربعین برگزار می شود تکنیک‌های رسانه‌ای با هدف توانمندسازی و مهارت افزایی زائرین اربعین حسینی ارائه می گردد.

عالمی ادامه داد: در این دوره به موضوعاتی با تمرکز بر پیاده روی اربعین با حضور اساتید مطرح استانی و کشوری پرداخته می‌شود.

مسئول آموزش مدرسه آیات قم تصریح کرد: مخاطبین این دوره ضمن آشنایی با برخی از تکنیک های رسانه ای توانایی بهتری در انعکاس این حرکت عظیم بین المللی پبدا می کنند تا به ثبت، ضبط و انتشار حرفه ای تر از این حرکت در ابعاد جهانی باشند.

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: به همین منظور تمامی زائرین اربعین حسینی که علاقه‌مندند تا به عنوان فعال رسانی، در صفحات و شبکه های اجتماعی روایتگر این رویداد عظیم باشند می توانند در این کارگاه یک روزه شرکت کنند.

وی اضافه کرد: این دوره به صورت رایگان پنج شنبه 11 مهرماه از ساعت 9 الی 20 برگزار می شود.

عالمی در ادامه به اساتید دوره اشاره کرد و گفت:  در طول دوره از حضور سهیل اسعد، مصطفی اسماعیلی، امیر حسامی نژاد، روح الله رفیعی، حامد حجتی و سید حمیدرضا قادری استفاده خواهیم کرد.

این فعال فرهنگی افزود: ظرفیت های بین الملل اربعین، بازنمایی اربعین در رسانه، عکاسی مستند، مستند سازی با موبایل، سوژه یابی وروایت نویسی و مدیریت سفر از جمله سرفصل های این دوره است.

مسئول آموزش مدرسه آیات قم تصریح کرد: علاقه مندان می توانند با ارسال پیام «وبینار اربعین»  به ادمین یا شماره تماس ۰۹۱۹۱۳۶۶۱۲۶ اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

امکان ورود زائران با خودرو شخصی به عراق فراهم می‌شود؟