طراح گریم فیلم «یتیم خانه ایران»

باید معلوم می شد که چه بلایی سر ملت ایران آمده است

طراح گریم یتیم خانه ایران گفت: اشمئزاز گریمهای فیلم به این دلیل است که باید معلوم می شد چه بلایی سر ملت ایران آمده است.

به گزارش سراج24،اردشیر صالحیان طراح گریم یتیم خانه ایران در مورد اشمئزاز گریم یتیم خانه ایران گفت: باید گریمهای یتیم خانه ایران با همین شدتی که میبینید در فیلم اجرا می شد، البته  این گریم ها بسیار یونیزه شده است.

وی در پاسخ به این سوال که از پس زدگی مخاطب نترسیدید گفت: باید معلوم می شد چه اتفاقات و بلایی بر سر ملت ایران آمده است با توجه به اینکه خیلی جاهای فیلم گرفته شده ولی پخش نشده است.

وی ادامه داد: این اثر کار خاصی در سینمای ایران است و این وجه تمایز این کار با کارهای قبلی من است. چرا که این کار در سینمای ایران ما به ازا ندارد و تکه گم شده ای است. قابل توجه اینکه به این بخش کسی نپرداخته یا نخواسته که بپردازد. 

طراح گریم یتیم خانه ایران در مورد سختی گریم این فیلم گفت: سختی گریم این فیلم بازیگران نبودند، هنروران بودند که روزی 200 الی 300 نفر باید گریم می شد و علاوه بر این بخش اسپشیال گریم سختیهای خاص خودش را داشت به همین دلایل در این کار 6 دستیار گریم و 4 دستیار اسپشیال داشتم.

صالحیان در پاسخ به اینکه طراحی گریم ها به چه صورت بود گفت: طراحی همه گریم ها قبلا در جلسات بسیار زیاد با کارگردان و عوامل دیگر مشخص شده بود و فقط در سر صحنه تست زده می شد و سپس اعلام می شد.

او ادامه داد: آقای طالبی انسانی منعطف و منطقی است و این امر موجب همراهی و همدلی گروه پشت صحنه شد که حتی در پس تولید هم رفت و آمدها وجود داشت و همه عوامل هنوز بعد از فیلمبرداری 7 ماهه این فیلم همچنان با هم در ارتباط هستند.


منبع:تسنیم

اخبار مرتبط