کلیننتون فعالیت خود را از سر می گیرد

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد هیلاری کلینتون از هفته آینده به کار بازخواهد گشت.
به گزارش «سراج24»؛ هیلاری کلینتون که دو روز پیش از بیمارستان مرخص شده بود از هفته آینده به کار بازخواهد گشت. ویکتوریا نولاند، سخنگوی وزارت خارجه گفت: وی علی رغم اینکه در حال حاضر در خانه استراحت می کند، در جریان امور قرار دارد و هفته آینده به وزارتخانه باز خواهد گشت. این درحالی است که کلینتون روزهای آخر عمر کاری خود را می گذراند و در آینده نزدیک جان کری جانشین وی در وزارت خارجه خواهد شد. وزارت خارجه آمریکا همچنین پیشتر اعلام کرده بود کلینتون هنوز قادر به بازگشت به کار نیست. کلینتون که پیش از این از تصمیم خود برای کناره گیری از وزارت خارجه آمریکا در دور دوم ریاست جمهوری اوباما خبر داده بود، از یک ماه پیش به علت بیماری ویروسی و لخته خون مشاهده شده در سرش در بیمارستان بستری بوده است. در حالیکه تیم پزشکی او از روند بهبود و پیشرفت درمان وی اظهار خرسندی کرده اند، سوالات بسیاری در خصوص وضعیت سلامت جسمانی وی هنوز باقی است.
اخبار مرتبط