قیمت سکه و ارز
۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۶

برق، جان جوان ۳۰ ساله را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: به دلیل بی احتیاطی و باز کردن در پست برق توسط یک جوان ۳۰ ساله در خیابان رسالت، وی جان خود را از دست داد.

برق، جان جوان ۳۰ ساله را گرفت
به گزارش سراج24، سید جلال ملکی گفت :ساعت 7:34 دقیقه حادثه برق گرفتگی در خیابان رسالت بعد از خیابان رشید به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.
وی افزود: ایستگاه 103 به محل حادثه اعزام که مشاهده شد درب یکی از پست های برق ایستاده، در کنار خیابان توسط یکی از شهروندان باز شده بود.
ملکی گفت: نیروهای آتش نشانی در ابتدای عملیات، ایمن سازی محل را در دستور کار خود قرار دادند و برق را قطع و در نهایت این شهروند را خارج کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: متاسفانه پس از خارج شدن این جوان 30 ساله، مشخص شد که وی در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده بود.
ملکی افزود: بعد از تایید مرگ مرد جوان از سوی تکنسین های اورژانس جسد مرد 30 ساله به پزشکی قاونونی منتقل شد.
تلاش برای بررسی کارشناسانه علت وقوع حادثه آغاز شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••