قیمت سکه و ارز
۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۹

دومین فیلم هسته‌ای، حاتمی‌کیا بعد از افخمی

ابراهیم حاتمی‌کیا قرار است در فیلم «بادی‌گارد» روایتی از ماجرای ترور یک دانشمند هسته‌ای نمایش دهد.

دومین فیلم هسته‌ای، حاتمی‌کیا بعد از افخمی
به گزارش سراج24، روزنامه بانی‌فیلم، امروز صبح در خبری جزئیات پروژه جدید ابراهیم حاتمی‌کیا را اعلام کرد.
طبق اعلام این رسانه داستان فیلم، داستان محافظ یک دانشمند هسته‌ای است که مأموریت پیدا می‌کند از او محافظت کند. او از بچه‌های جنگ است و حالا درگیر ماجرایی جدید شده است.
طبق این گزارش، پرویز پرستویی قرار است نقش اول این فیلم را بازی کند و مریلا زارعی هم در نقش همسر او ایفای نقش می‌کند.
هنوز جزئیات دیگری از این فیلم اعلام نشده است، برخی رسانه‌ها ابراهیم حاتمی‌کیا را تهیه‌کننده این فیلم معرفی کرده‌اند، اما بانی فیلم تهیه‌کننده فیلم را پژمان لشگری‌پور معرفی کرده است.
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••