قیمت سکه و ارز
۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۵
جودوی قهرمانی آسیا - کویت

دعوت از هفت جودوکار به اردوی تیم ملی

کادر فنی تیم ملی جودو اسامی جودوکاران اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

دعوت از هفت جودوکار به اردوی تیم ملی
به گزارش سراج24، رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا طی روزهای 23 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی کویت برگزار خواهد شد که تیم ملی کشورمان با هفت جودوکار در  این دوره از مسابقات شرکت می‌کند.
بر همین اساس محمد محمدی بریمانلو (خراسان شمالی) در وزن 66- کیلوگرم، وحید بنا و مهدی فتحی‌پور (فارس) در وزن 73- کیلوگرم، سعید ملایی (تهران) در وزن 81- کیلوگرم، امیر قاسمی (خراسان رضوی)، محمد جمالی(تهران) در وزن 90- کیلوگرم، جواد محجوب (خراسان رضوی) در وزن 100 - کیلوگرم نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها هستند.
مجید زارعیان به عنوان سرمربی ، امین  شاطرزاده به عنوان مربی و احسان‌الله جابری به عنوان پزشک تیم اعزامی را همراهی خواهند کرد.
بر اساس برنامه این تیم شنبه 19 اردیبهشت ماه راهی کویت خواهد شد و روز 20 اردیبهشت ماه محمد علی رستگار و آرش میراسماعیلی در مجمع اتحادیه جودو آسیا شرکت خواهند کرد.
قابل ذکر است به دلیل حضور تیم ملی در بخش تیمی رقابت‌ها در دو وزن 73- و 90- کیلوگرم، دو نماینده اعزام می‌شود. ضمن اینکه فتحی‌پور در صورت صدور روادید به همراه تیم ملی راهی کویت خواهد شد. همچنین در دو وزن 60- و 100+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان نماینده ای در این دوره نخواهد داشت.
به گزارش تسنیم، رستگار، رئیس فدراسیون جودو پیش‌تر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از اعلام اسامی ملی‌پوشان اعزامی به کویت تا دو روز آینده خبر داده بود که حالا این موضوع محقق شد.
منبع:تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••